piippiippiip... Puhumattakaan mukavuudesta. ...
Niin, pitääkö sitä aina olla niin mukavaa? Ei silti, Viuhkola on niitä jotka tienaavat laardia leivän päälle varsin rutosti kotimaisessakin sarjassa, mutta olen otaksunut että eväitä saattaisi olla jopa korkeammallekin sarjatasolle jolloin puhutaan aivan eritason eläkkeistä. Nämä on juuri näitä velliperseitä, nehän saatana korotti mulle ääntä, ei se käy. Samaa rytmiryhmää sivareiden kanssa.
Kannattaa käydä kokeileen, mutta ei sielä vuosia kannata lojua, jos ei oo parempaa näköpiirissä.
No nyt on ensimmäisestä kaudesta likimain puolet tahkottu, ei voida ihan puhua vuosista. Eihän siinä mitään, kaikki taaplaa tyylillään mutta jos on kerran tehnyt päätöksen lähteä toiselle puolen maapalloa harjoittamaan ammattiaan (ja luultavimmin intohimoaan) niin aika kevyesti löydään hanskat tiskiin ja luikitaan omaan lämpimään koppiin. Ei kaikki voi olla Ville Niemisiä.
Tapauskohtaista.
Nimenomaan. Ainoa minkä perässä minä olen, on yritys ja selkäranka. Pitää vääntää sen aikaa vaikka nippuside kivesten ympärillä ja
oikeasti ottaa selvää riittääkö hauis. Ei kaikilla riitä vaikka yrittäisikin. Se ei ole synti. Syntiä on jos ei yritä.
Huhuihin; toivon vain ja ainoastaan kahta asiaa: Ville takas ja Rauli jatkaa. Ei muuta.