Hienoa! Sinunlaisia kaivataan lisää...
Mää olen samaa mieltä, maailma olisi silloin paljon parempi paikka - Tappara mm. dominoisi SM-Liigaa, jäähallissa myytäisiin vielä kunnon lihapiirakoita, lökäpöksyt olisi lailla kielletty ja jouluna olisi ainakin metri lunta.
Kunhan ne muut laiseni vain muistavat, että kuka on Romppa I.
En tajua mitä pahaa Nielikäisen tulossa olisi? Sopii kuin nenä päähän nelosen laidalle, ja kyllä, Pasi osaa jopa pelatakin jääkiekkoa...
Taisit totaalisesti missata pointtini? Nielikäisen "jääkiekko" ei ole sellaista "jääkiekkoa", mistä minä pidän, eikä edes sellaista "jääkiekkoa" mitä Tappara mielestäni on edustanut ne vuodet, jotka mää olen sitä kannattanut.
Nielikäinen sopii mun mielestäni Tampereella ainoastaan Neloskanavalle johonkin söpöön äijäohjelmaan.
Jos haluaisit ennemmin katsella OP Lehtosen penkinlämmittämistä ja Piispasen saamatonta peliä mieluummin kuin Nielikäistä niin voit olla menemättä hallilla.
OPELia en ole seurannut, mutta jos viitsit tehdä hänen penkinlämmittämisestään koosteen, max. 60 min., niin otan sen kyllä vastaan.
Mielelläni mää katson Piispasen saamatontakin peliä niin kauan kun
Arsi edes yrittää. Jos sellainen kukkakeppi pistää itsensä likoon joukkueen edestä ja taklaa(!), niin pakko sellaista on kunnioittaa. Vaikka kuinka olisi muotia mollata Arsia tällä kaudella.
Jep, mää olen menemättä hallill
e, tuota yhtä poikkeusta lukuun ottamatta, jos Pasi meille tulee. Se on mun kannanottoni ja sulla on luultavasti toinen. Yritetään silti mahtua samalle pallolle.