Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Surullinen uutinen

<< < (3/33) > >>

SPL_:
TamU:n 4-min romahdus. + Susanna Sievisen kirja.

Tappara90:
Se että Tapparan jälkipelit on muuttunut negatiivisuuden ihmemaaksi. Eikä oikeesti mistään voida hakee enää positiivisä asioita. Pelaajista ja kaikestalöydetään vaan virheet ja huonot puolet. Eikö mistään voida etsiä positiivisiä puolia???

Kahvara:
Clive Hornby,63
MTV3:
- Suositun Emmerdale-sarjan näyttelijä, Clive Hornby, on kuollut. Maanviljelijä Jack Sudgenia näytellyt Hornby, 63, oli mukana englantilaissarjassa 28 vuotta.

MTV3:Emmerdale-tähti kuoli

Levätköön rauhassa, hyvä näyttelijä oli  :-\

Enska Kenojarru:
Vasta kuulin, ilmeisesti jo muutaman päivän vanha juttu, mutta aikoinaan Tapparan radiomainoksiakin tehnyt ("Tapparalla taas mestaruusmetkut mielessä, tule itse katsomaan") Asseri Nyberg olisi menehtynyt  :'( Hieno mies, R.I.P.

Kahvara:

--- Lainaus käyttäjältä: Enska Kenojarru - Heinäkuu 25, 2008, 00:23:05 ---Vasta kuulin, ilmeisesti jo muutaman päivän vanha juttu, mutta aikoinaan Tapparan radiomainoksiakin tehnyt ("Tapparalla taas mestaruusmetkut mielessä, tule itse katsomaan") Asseri Nyberg olisi menehtynyt  :'( Hieno mies, R.I.P.

--- Lainaus päättyy ---
Asseri menehtyi 59-vuoden ikäisenä, hän toimi nuorisotyössä, seurakuniten leireillä ja TPV:n hallituksessa.

Itse tuli nuorempana käytyä parilla Asserin leirillä.

(Nimi kokonaisuudessaan Matti "Asseri" Nyberg) Levätköön rauhassa!  :'(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta