Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

KalPa–Tappara 15.12.2015 (Ti)

<< < (11/12) > >>

iceman:

--- Lainaus käyttäjältä: Devilady - Joulukuu 15, 2015, 23:28:47 ---http://liiga.fi/ottelut/2015-2016/runkosarja/7848/tilastot/

Tuon mukaan 10:05

--- Lainaus päättyy ---

Muutenkin mielenkiintoinen tilasto: Kanki pelasi yli 22 min ja Aallolle ja Saravolle vain hieman pienemmät minuutit... Neljännellä sijalla ja eniten peliaikaa hyökkääjistä sai Kaksonen (vajaa 20 min...). Jääkö tästä syystä nimet mieleen vai mitä voi päätellä?

Labrys:
Siis hetkonen. Kaksonen 20 min. Olen sanaton.

cace6969:
Tapola juttelin tänään Aamulehden haastattelussa, että tää KalPa peli on jo ihan hyvää peliä ja sitä mihin pyritään. Näin itsekin samallalailla. Selvästi paras peli viimeisimmistä otteluista. Puolustaminen oli varsinkin oli jo ihan ok.

juujuujep:

--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 16, 2015, 14:28:35 ---Tapola juttelin tänään Aamulehden haastattelussa, että tää KalPa peli on jo ihan hyvää peliä ja sitä mihin pyritään. Näin itsekin samallalailla. Selvästi paras peli viimeisimmistä otteluista. Puolustaminen oli varsinkin oli jo ihan ok.

--- Lainaus päättyy ---
Sitten mulla ja Tapolalla on aivan eri käsitys hyvästä puolustuspelaamisesta. mulle hyvä puolustuspelaaminen tarkoittaa muutakin kuin pelin rikkomista 40 sekuntia omalla puolustus alueella, joka sitten päättyy torjuntaan, jäähyyn tai kiekonriistoon jalkojen ja pään ollessa jo hapoilla. Hyvässä puolustuspelissä voitetaan se 1-1 kamppailu alle 20 sekunnissa ja saadaan kiekko omille, josta pelinavaus ja sekin vielä omille.
En sano, että Tapparan puolustaminen ole ollenkaan huonoa, pelaajien työmoraali on korkealla tasolla.

cace6969:

--- Lainaus käyttäjältä: juujuujep - Joulukuu 16, 2015, 15:00:00 ---
--- Lainaus käyttäjältä: cace6969 - Joulukuu 16, 2015, 14:28:35 ---Tapola juttelin tänään Aamulehden haastattelussa, että tää KalPa peli on jo ihan hyvää peliä ja sitä mihin pyritään. Näin itsekin samallalailla. Selvästi paras peli viimeisimmistä otteluista. Puolustaminen oli varsinkin oli jo ihan ok.

--- Lainaus päättyy ---
Sitten mulla ja Tapolalla on aivan eri käsitys hyvästä puolustuspelaamisesta. mulle hyvä puolustuspelaaminen tarkoittaa muutakin kuin pelin rikkomista 40 sekuntia omalla puolustus alueella, joka sitten päättyy torjuntaan, jäähyyn tai kiekonriistoon jalkojen ja pään ollessa jo hapoilla. Hyvässä puolustuspelissä voitetaan se 1-1 kamppailu alle 20 sekunnissa ja saadaan kiekko omille, josta pelinavaus ja sekin vielä omille.
En sano, että Tapparan puolustaminen ole ollenkaan huonoa, pelaajien työmoraali on korkealla tasolla.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä kyllä, mutta nimenomaan verrattuna aiempiin peleihin. KalPa ei montaa hyvää maalipaikkaa saanut tuossa pelissä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta