Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

SaiPa - Tappara 5.12.2015 (La)

<< < (2/7) > >>

WarAxe89:
Vois mun mielestä siellä ylläpidossakin vähän löysätä pipoa mutta se on toki vain minun mielipiteeni jolla ei tietenkään ole mitään merkitystä.

shitbreak:

--- Lainaus käyttäjältä: WarAxe89 - Joulukuu 05, 2015, 19:22:29 ---Tällä palstalla ei näköjään parane arvostella Tapparan pelaajia negatiiviseen sävyyn tai napsahtaa heti bannia kuten mulle kävi. Joka tapauksessa hävisin tänäänkin rahani tappuran takia ja jo toinen aivan surkea peli Tapparalta putkeen. Varmaan kun näin asian nyt tässä ilmaisen niin tulee lisää kakkua mulle mutta minkäs teet kun ********* niin helkkaristi joten tulkoon sitten.

--- Lainaus päättyy ---

Samaa mieltä. Meininki kuin parissa fb ryhmässä. :)

WarAxe89:

--- Lainaus käyttäjältä: Tappura89 - Joulukuu 05, 2015, 19:17:07 ---En kyllä katso yhtään peliä missä toi läski porilainen on tuomarina huonoa toimintaa

--- Lainaus päättyy ---

Niin, sehän on tietysti aina ja vain yksinomaan tuomareiden vika kun dunkkuun tulee. Joukkueen huonolla esityksellähän asian kanssa ei koskaan ole mitään tekemistä. Tosin ei yllätä ollenkaan että kun Levonen on viheltämässä Tapparan pelissä niin yleensä aina kärsivänä osapuolena on Tappara.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: WarAxe89 - Joulukuu 05, 2015, 19:22:29 ---Tällä palstalla ei näköjään parane arvostella Tapparan pelaajia negatiiviseen sävyyn tai napsahtaa heti bannia kuten mulle kävi. Joka tapauksessa hävisin tänäänkin rahani tappuran takia ja jo toinen aivan surkea peli Tapparalta putkeen. Varmaan kun näin asian nyt tässä ilmaisen niin tulee lisää kakkua mulle mutta minkäs teet kun ********* niin helkkaristi joten tulkoon sitten.

--- Lainaus päättyy ---

Täh? Ei mulle ole napsunut ikinä.

4_TRA:
Kiitti v****ti Tappara, nollas pitkävetolapun. No oma vika, mitäs ruksit.
En tiedä... mennään aikalailla Kuuselan varassa ja kun Kuuselalla ei kulje niin nollanpistettä. Jos jotain positiivista niin oli kuitenkin vieraspeli niin ei nähny koko tuubaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta