Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Ota AdBlocker pois käytöstä Tappara.info:ssa, kiitos!

<< < (3/5) > >>

peterra:
Adblokissa on tuolla selaimen yläkulmassa jokaisella sivulla optio, joka kuuluu about näin "Älä käytä tämän verkkotunnuksen sivuilla"
Valitsemalla tuon pystyy jokaisella nettisivulla erikseen tekemään päätöksen siitä, saako sivulla näyttää mainoksia.

Itselläni tuli tappara.infon puolelta tämä toivomus, että ottaisin adblockin pois päältä ja näin myös tein. Toinen sivu, jolla otin tämän pois on ruutu.fi ihan vaan sen takia, että heillä on jotain tekniikkaa, joka estää katsomasta videota, jos on adblock edes käytössä.

Tapparan näköinen mies:
Vaan miten voi olla, että olen joka kerta täällä käydessäni 1.000.000 vierailija! Uskomaton zäkä päivästä toiseen!

Jaukki:

--- Lainaus käyttäjältä: Tapparan näköinen mies - Marraskuu 04, 2015, 23:19:16 ---Vaan miten voi olla, että olen joka kerta täällä käydessäni 1.000.000 vierailija! Uskomaton zäkä päivästä toiseen!

--- Lainaus päättyy ---
Mä oon aina 99, 999 tai 999 999! :(

Jaukki:
Uskoisin tämän kuuluvan tänne.

Mulla on viime aikoina alkanut pyörimään noilla mainospaikoilla mainoksia Ilveksen peleistä. Ei se maailmaa kaada mutta ei sitä koko ajan jaksaisi katsoa irvistävää kissaa. Miten Google on saannut väännettyä mut Ilves-faniksi? :D

ozzi:
Sama juttu, nyt on kohdistettu mainonta tehnyt kyllä hudin. Taitaa johtua siitä kun lippuja hommasin perjantain paikallispeliin...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta