Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Mäkinen oli puolustuksessa oikein hyvä. Ei yhtään virhettä.
Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?
Lainaus käyttäjältä: Remulus - Lokakuu 24, 2015, 22:26:45Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.
Lainaus käyttäjältä: Maikkeli - Lokakuu 25, 2015, 14:33:19Lainaus käyttäjältä: Remulus - Lokakuu 24, 2015, 22:26:45Sellainen huomio, jonka joku oli jo jatkoajan puolella tehnytkin. Tepsin avausmaaliin Perrinille ja Tukoselle syötöt?Ihan oikein todettu että muuten ihan se ja sama, mutta jos liigapörssiä pelataan, niin toivoisi näiden syöttölahjapisteiden jakamisen jäävän vähemmälle.Ei se ole ihan se ja sama, tollanen voi ratkaista vaikkapa pistepörssin voiton.
Oon käynyt katsomassa kaks vierasmatsia muutaman viime kauden aikana, molemmat Tepsiä vastaan. Edellinen 1-8 voitto viime keväältä ja nyt olin eilen 2-7 voitossa. Pitäisköhän mun käydä enemmän vieraspeleissä?