Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jääkiekkovideoita

<< < (15/103) > >>

Wille:

--- Lainaus käyttäjältä: Ahteri - Syyskuu 29, 2007, 15:20:55 ---Tosin myös taklattavan vastuu korostuu näissä tilanteissa. En silti puolustele tapahtunutta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitähän Dean McAmmond olisi tuossa voinut tehdä oikeastaan toisin? Aivan järkyttävä "taklaus".

Oijennus:
Todellakin ruma taklaus. Huomattavaa myös, että Senatorsin kaveri lentää vielä taklauksen voimasta pää edellä laitaan. Ihan hyvä, että näistä tulee kovia tuomioita. Ei taklaukseen tarvitse tuollaista vauhtia hakea.

Ahteri:

--- Lainaus käyttäjältä: Wille - Syyskuu 30, 2007, 11:13:27 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ahteri - Syyskuu 29, 2007, 15:20:55 ---Tosin myös taklattavan vastuu korostuu näissä tilanteissa. En silti puolustele tapahtunutta.
--- Lainaus päättyy ---
Mitähän Dean McAmmond olisi tuossa voinut tehdä oikeastaan toisin? Aivan järkyttävä "taklaus".

--- Lainaus päättyy ---
Vähän tuossa ilmaisin itseäni väärin. Lähinnä ajatus oli hereillä pysymisestä noitten kaikenlaisten hullujen varalta. Eipä se McAmmond mitään olis juurikaan voinut tehdä vaikka oliskin vastustajan tulon nähnyt. 20 peliä kuullostaa kyllä aika kohtuulliselta, olihan tilanne todella vaarallinen.

baldie:
Kiekkoaamulehden videoita kattelisin eiliseltä, mutta ei näy. Muilla samaa onkelmaa?
Edit. Siitä "etusivulta" ei mulla ainakaan videot aukee, mutta täältä näköjään http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/kiekkovideot/756/ aukeaa.

hardflip:

--- Lainaus käyttäjältä: baldie - Lokakuu 14, 2007, 16:18:33 ---Kiekkoaamulehden videoita kattelisin eiliseltä, mutta ei näy. Muilla samaa onkelmaa?
Edit. Siitä "etusivulta" ei mulla ainakaan videot aukee, mutta täältä näköjään http://www.aamulehti.fi/mediagalleria/aamulehti/kiekkovideot/756/ aukeaa.

--- Lainaus päättyy ---

Vähän vaikuttaa että sun ATK on rikki, oletko mahdollisesti asentanut jotain lisäkilkkeitä selaimeen tai noita hienoja codec-paketteja?

Ainakin minulla toimii ihan kummasta vaan linkistä ihan hyvin isojen poikien käyttiksellä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta