Jääkiekkokeskustelu > Yleinen kiekkokeskustelu

Jääkiekkovideoita

<< < (2/103) > >>

Romppa:
Niin niin, mutta montako ilveen kannattajaa olet tavannut, jotka sen olisivat myöntäneet ääneen?

Anteeksi, mulla ei vieläkään ole otsikon mukaista asiaa. Annan itselleni huomautuksen.

Rafael:

--- Lainaus käyttäjältä: Romppa - Tammikuu 04, 2007, 10:48:09 ---Niin niin, mutta montako ilveen kannattajaa olet tavannut, jotka sen olisivat myöntäneet ääneen?
--- Lainaus päättyy ---

Niinpä. Itse olen törmännyt niin härskiin tapaukseen, että eräs ihan oikeasti aikuinen iso mies otti tämän asian esille eräässä seminaarissa. Aihealueena oli muistaakseni urheiluvammat tms. Kyseinen äijä otti tämän taklauksen puheeksi ja kysyi sen hetkiseltä puhujalta, mitä joukkueurheilussa pitäisi tehdä pelaajille, jotka tahallisesti päättävät vastustajan uran. Naputtelin kysymyksen jälkeen kynällä pöytää hetken aikaa, jonka jälkeen hymyilin.

Kuten Romppa mainitsit, kyseinen tapahtuma on punainen vaate edelleen monelle ilveelle.


Ja itse aiheeseen ja tämän iltaiseen matsiin liittyen tunteiden nostatusta ja niskavillojen pystyyn nostattamista.
Kuka muistaa tämän ja kuka muistaa tämän? Jälkimmäisestä olisi hemmetin hienoa saada se parempi pätkä ja kuvakulma. Voisi taas päivitellä yhtä suurimmista oikeusmurhista liigassa. Ja Muukkonen kaikessa mukana.

Rafael:
Tämä on ehkä mokien äiti. Kuinka voi kohtalon koura juottaa yhdelle kaverille tällaista väkijuomaa kymmenen sekunnin sisällä. Patrik Stefan olkaa hyvät.

placebo:
Tässä Jatkoajasta poimittu linkki ruattalaisten "taklauskampanjaan",pätkiä taklauksista!
http://www.campaignhost.se/hockeyhits/
Ovat aloittaneet kampanjan jotta saataisiin lisää puhtaita taklauksia elitserieniin,katsojat saavat äänestää parhaita taklauksia ja voittaja saa 50 000 kruunua oman seuran junnutyöhön.

Jasu:
Jokerifanien järjestämä "Suomen suurin" tifo
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=Uxfecsczn-8

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta