Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Mitä tekisit,jos mestaruus tulee?

<< < (6/6)

Messi:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Huhtikuu 27, 2015, 10:00:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Jaukki - Huhtikuu 26, 2015, 17:45:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 26, 2015, 15:52:32 ---Jos mestaruus olisi tullut, en myöskään olisi lähtenyt Ouluun haastamaan riitaa paikallisille. Eilen illalla muuan Kärppätamineisiin pukeutunut Lapin murteella puhunut töni vastaantulijoita ja meikäläisellä kun sattui olemaan Tapparan huivi kaulassa niin olisi halunnut kovasti tapella kanssani vaikka kysyin että voisiko antaa minun jatkaa matkaa. Kuinka voi ottaa voittaminen näin koville näille pohjoisen miehille?

--- Lainaus päättyy ---
Vois tehdä häviäminen hänellekin kyllä ihan hyvää. Oppispa voittamaan kunniallisesti.

--- Lainaus päättyy ---
On hyviä voittajia ja häviäjiä ja jotkut ei ole kumpiakaan.
Raksilassa oli molempia pelin ratkettua. Iso Käsi lappalaisille.

--- Lainaus päättyy ---

Sanoppa minulle, miten lappalaiset tähän liittyy? :D

WarAxe89:

--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 26, 2015, 15:52:32 ---Jos mestaruus olisi tullut, en myöskään olisi lähtenyt Ouluun haastamaan riitaa paikallisille. Eilen illalla muuan Kärppätamineisiin pukeutunut Lapin murteella puhunut töni vastaantulijoita Hämeenkadulla ja meikäläisellä kun sattui olemaan Tapparan huivi kaulassa niin olisi halunnut kovasti tapella kanssani vaikka kysyin että voisiko antaa minun jatkaa matkaa. Kuinka voi ottaa voittaminen näin koville näille pohjoisen miehille?

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti joku vielä antaa tuollaiselle tyypille kunnon opetuksen.

WarAxe89:

--- Lainaus käyttäjältä: WarAxe89 - Syyskuu 10, 2015, 13:06:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: axe86 - Huhtikuu 26, 2015, 15:52:32 ---Jos mestaruus olisi tullut, en myöskään olisi lähtenyt Ouluun haastamaan riitaa paikallisille. Eilen illalla muuan Kärppätamineisiin pukeutunut Lapin murteella puhunut töni vastaantulijoita Hämeenkadulla ja meikäläisellä kun sattui olemaan Tapparan huivi kaulassa niin olisi halunnut kovasti tapella kanssani vaikka kysyin että voisiko antaa minun jatkaa matkaa. Kuinka voi ottaa voittaminen näin koville näille pohjoisen miehille?

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti joku vielä antaa tuollaiselle tyypille kunnon opetuksen.

--- Lainaus päättyy ---

Ja samoin niille paidanpolttajille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta