Kirjoittaja Aihe: Vitsinurkka  (Luettu 125180 kertaa)

Poissa veikko

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 148
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #75 : Tammikuu 06, 2008, 19:55:20 »
Olipa kerran mies nimeltä Rissanen. Hän oli tehtaassa siivoojana.
 
Kerran tehtaaseen tuli George Bush vierailulle ja johtaja esitteli
hänelle paikkoja. Kun Bush huomasi Rissasen hän
sanoi: "Moro Rissanen mitä äijä?" Johtaja ihmetteli tuota ja kysyi
Rissaselta, mistä tämä voi Bushin tuntea. Ja siihen Rissanen vastasi,
että ollaan käyty yhdessä golffaamassa.
 
Myöhemmin Putin tuli tehtaaseen vierailulle ja johtaja esitteli tälle
paikkoja, jolloin Putin huomasi Rissasen ja huusi että: "Moro
Rissanen! Mitäs äijä?" Ja johtaja oli ihan äimänä, että mistä tuo
Rissanen voi Putininkin tuntea? Ja tuohon Rissanen vain sanoi että:
"Käytiin joskus yhdessä kylpylöissä."
 
Sitten Rissanen sanoi, että tunnen minä muuten Paavinkin. Tuota
johtaja ei sentään uskonut, ja ehdotti Rissaselle, että lähdetään
Vatikaaniin ja se kumpi on oikeassa maksaa matkat. Rissanen suostui ja
niinpä he lähtivät. Vatikaanissa he menivät katsomaan kun Paavi piti
puhetta. He seisoivat ihan takarivissä, mutta Paavi huomasi heidät
silti ja huusi: "MORO RISSANEN! Tuu tänne pitämään mun kanssa
puhetta!"
 
Ja niinpä Rissanen meni ja kun hän tuli takaisin, hän löysi johtajan
tajuttomana lattialta. Hän elvytti johtajan ja kysyi: "Ei kai se nyt
noin kamalaa ollut, että minä Paavin tunnen?" Johtaja sanoi että ei se
niin kamalaa ollut, mutta tossa oli pari kiinalaista jotka kysyivät,
että kuka tuo pipopäinen äijä tossa Rissasen vieressä on?
twitter @partakakipahis

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #76 : Tammikuu 18, 2008, 12:10:31 »
Töitä tarjolla ..‏.


Mies mene työkkäriin Vantaalla ja näkee ilmoitustaululla ilmoituksen: "Palvelukseen halutaan gynelogin apulainen". Hän menee virkailijan luokse ja kysyy lisätietoja asiasta.


- "Tehtäviin kuuluu auttaa potilaalta pois sukkahousut, pikkuhousut ja sen sellaiset. Sitten hänet pitää auttaa makuuasentoon ja pestä hänen alapäänsä. Tämän jälkeen hänen häpykarvansa on ajeltava ja siveltävä alapää huolellisesti hoitavalla öljyllä, minkä jälkeen lääkäri voi ottaa potilaan vastaan. Palkka on 3500 euroa kuukaudessa, mutta teidän olisi lähdettävä Tampereelle".


- "Ai jaa - työpaikka on siis siellä?"


- "Ei, vaan hakijajonon häntäpää".

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #77 : Helmikuu 03, 2008, 19:58:48 »
Nainen päätti teettää face-liftin täytettyään 50. Hän käyttää 15.000 euroa hommaan ja on melkoisen tyytyväinen lopputulokseen. Kotimatkalla operaation jälkeen hän pysähtyy ostamaan päivän lehden ja lähtiessään kysyy myyjältä: "Minkä ikäisenä minua pidät" "Jaa, 32 tai silleen." "Ei, olen jo viisikymppinen," vastasi nainen iloissaan.

Vähän myöhemmin nainen McDonaldsilla esittää saman kysymyksen kassatytölle, joka arvelee naisen olevan 29-vuotias. Ja jälleen nainen ilahtuneena vastaa: "Ehei, olen jo viisikymppinen."

Tässä vaiheessa nainen on tosi tyytyväinen itseensä ja teettämäänsä kohotukseen. Ennen kotia hän kuitenkin pysähtyy vielä apteekissa, hankki kurkkupastilleja ja kysäisee taas myyjältä polttavan kysymyksen. Myyjä vastaa "korkeintaan 30" ja nainen jälleen ylpeänä vastaa olevansa 50.

Odotellessaan bussipysäkillä bussiaan nainen päättää tiedustella vielä yhdeltä henkilöltä saman kysymyksen. Kuinka ollakaan, pysäkillä seisoo hänen seuranaan vanha mies, joka vastaa: "Rouva, olen jo 78-vuotias ja näköni on hyvin heikko. Mutta jo nuorena minulla oli pomminvarma keino, jonka avulla pystyin kertomaan, minkä ikäinen nainen on. Tämä saattaa kuulostaa melko röyhkeältä, mutta sinun täytyy antaa minun laittaa kädet puserosi alle. Silloin ja vain silloin voin kertoa täsmällisesti, kuinka vanha olet."

He seisovat hetken täydellisessä hiljaisuudessa, kadulla ei ole muita liikkujia ja sitten nainen vastaa -silkkaa uteliaisuuttaan - "olkoon menneeksi." Ja niin vanha herra sujauttaa molemmat kädet paidan sisään ja alkaa hyvin hitaasti ja huolellisesti tunnustella. Hän kannattelee ja kokeilee molempien rintojen painoa, työntää rintoja yhteen ja hieroo niitä toisiaan vasten, nipistääpä hellästi kumpaakin nänniä. Muutaman minuutin kuluttua nainen tiedustelee, että jokohan sitä olisi tutkittu riittävästi ja minkä ikäiseksi herra häntä veikkaisi?

Vanhus puristaa vielä kerran kumpaakin rintaa, siirtää sitten kätensä pois ja toteaa: "Rouva, te olette täsmälleen 50-vuotias."

Hölmistyneenä ja yllättyneenä nainen sanoo: "Tämä on kerta kaikkiaan uskomatonta, miten oikein teette tuon?" Vanha mies vastaa: "Jos kerron, niin lupaatko ettet suutu?" "En tietenkään," vastaa nainen.

"Seisoin sinun takanasi Mäkkärin jonossa."
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #78 : Helmikuu 10, 2008, 21:02:06 »

Ennen häitä ja 7 vuotta häiden jälkeen?

Ennen häitä:
Nainen: Hei Kalle!
Mies: No vihdoinkin, minä olen odottanut jo niin kauan
Nainen: Haluatko että lähden?
Mies: EN! Mistä nyt tuollaista sait päähäsi? Jo pelkkä  ajatuskin
 kauhistuttaa minua.
Nainen: Rakastatko minua?
Mies: Tietenkin, kaikkina vuorokaudenaikoina!
Nainen: Oletko pettänyt minua koskaan?
Mies: EN, Ikinä! Miksi kysyt tuollaista?
Nainen: Haluatko suudella minua?
Mies: Kyllä, aina kun minulla on tilaisuus siihen!
Nainen: Löisitko minua koskaan?
Mies: Oletko hullu? Tunnethan sinä minut!
Nainen: Voinko luottaa sinuun?
Mies: Kyllä kulta..
Nainen: Rakas...

7 vuotta häiden jälkeen:
Lue teksti alhaalta ylös!
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #79 : Helmikuu 11, 2008, 22:44:16 »
Kaksi *****ä oli autokoulussa inssiajossa.
Toinen niistä oli aivan jäykkänä jännityksestä, toisen ollessa aivan velttona.
Jäykkä ei voinut olla kysymättä veltolta, miten voit olla noin rentona, vaikka on näin
tiukka paikka.
Veltto vastasi:"minulla oli aamupäivällä suulliset".
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Rafael

  • Vieras
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #80 : Helmikuu 17, 2008, 16:56:44 »

Poissa LAPA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 794
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #81 : Helmikuu 17, 2008, 18:06:05 »
Voin kertoa! - P.Sihvonen 21.9.2007

Hahaa!!! Olin jo unohtanut tuon Sihvosen analyysin alkukaudesta. Ei tainnut nyt ihan Sihvosen veikkaukset mennä nappiin. " tällä maan johtavalla analysointikyvylläni " toi oli kyllä Petterin suusta aika huvittavaa tekstiä, on siinä äijällä pokkaa.

Poissa Desperado

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 290
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #82 : Helmikuu 18, 2008, 00:48:41 »
Voin kertoa! - P.Sihvonen 21.9.2007

Helvetti,kyllä repesin kun luin jutun. Teki hyvää nauraa kunnolla tänä yönä,niin jaksaa tämänkin yön painaa duunia

Poissa jarnop

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 291
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #83 : Helmikuu 24, 2008, 19:38:36 »

Kuusi naista ja yksi mies rantautuivat autiolle saarelle.
Mies joutui koville, sillä hänen piti hoidella kuusi naista.
Yksi kunakin viikonpäivänä, joten seitsemäs päivä oli vapaa ja hän sai levähdystauon.
Muutamien päivien kuluttua mies huomasi, että saarelle oli uimassa mies.
Hän oli onnensa kukkuloilla, että enää ei tarvitsisi hoitaa kaikkia naisia yksin.
Mies lähestyi ja vilkutteli: "Hejsan, här kommer Jari Sillanpää".
Silloin mies kauhistui:" Siinä meni viimeinenkin vapaapäivä".
- Oon päässy pelaamaan niin hyvien jätkien kans, että tuntuu ku olis ittekki ollu hyvä välillä, naureskelee Kontiola tyytyväisenä.

Marianne

  • Vieras
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #84 : Maaliskuu 04, 2008, 13:45:34 »
Tää kyllä osu naurusuoneen - yksi työkaveri on näissä touhuissa mukana ja siltä löytys pillerit vaivaan kuin vaivaan  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=pYmQppbXnKI&feature=related

Poissa siika

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 296
    • Profiili
    • Lätkää
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #85 : Maaliskuu 06, 2008, 09:37:08 »
Mustalaisakka tosesi miehelleen: "Mä taidan olla raskaana"!
Mies kyselemään, että mistäs sä niin voi päätellä?
Johon nainen takaisin: "Nokun äsken olin suihkussa ja kun pesin römpsääni, niin saippua varastettiin!"
One pretty girl makes you feel pretty good.
Two's even better!

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #86 : Maaliskuu 06, 2008, 11:54:38 »
-Mitä yhteistä on riidalla ja salaatilla?

-Nainen pystyy loihtimaan molemmat ihan mistä vaan..

Poissa tomahawk

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #87 : Maaliskuu 28, 2008, 13:38:28 »
Oli alkanut ala-asteen oppitunti. Opettaja kyseli arvoituksia oppilailta:
- Kuinka on mahdollista asettaa reikä yhteen reikään?

Koko luokka tuumi tiiviisti tätä visaista arvoitusta. Etupenkin kultalusikka-Jouni alkoi hurjasti viitata tyypillinen nuoleskelijan virne naamallaan.

- No Jouni, mikä on tämän arvoituksen ratkaisu?

Jouni nousee pulpetistaan vastaamaan koko luokan eteen.
- Laitetaan peukalot ja pikkusormet yhteen ja työnnetään suun ympärille, Jouni vastasi hymy vain leventyen.

- Oikein hyvä, opettaja sanoi.

- No mitenkäs saadaan kolme reikää laitettua yhteen reikään?

Luokkaan laskeutui hiljaisuus. Kotvan kuluttua Jouni alkoi taas hurjasti heiluttaa kättään. Opettaja pyysi Jouni taas tulemaan luokan eteen. Kimeällä äänellä Jouni vastaa:
- Laitetaan taas sormet yhteen ja levitetään ympyrä niin, että nenäkin mahtuu siihen

- Hienoa, Jouni, opettaja vastaa tyytyväisenä.

Luokan takana alkaa kuulua supinaa ja ärtymys on huomattavissa, kun Jouni on taas kerran päässyt loistamaan. Nyt opettaja tekee vielä yhden kysymyksen:

- Kuinka sitten viisi reikää saadaan yhteen reikään?

Muutkin alkavat miettiä kuumeisesti oikeata vastausta. Jouni itsevarmasti heiluttaa pystyssä olevaa kättään ja pyytää vastauslupaa. Petri takana tuntuu myös tietävän vastauksen ja nostaa käden pystyyn, mutta kuten arvattavaa, opettaja antaa lempioppilaansa taas kerran vastata.

- Levitetään vielä oikein kovasti sormia niin, että silmät mahtuvat mukaan!

Opettaja kehuu vuolaasti Jounia, joka on niin ylpeä itsestään. Petri suivaantuneena saamastaan kohtelusta nostaa käden pystyyn, jolloin opettaja kysyy Petriltä:
- Niin Petri, mitä asiaa sinulla oikein on?

- Minulla olisi vielä yksi arvoitus. Kuinka on mahdollista saada yhdeksän reikää yhteen reikään?

Opettajakin alkaa miettiä kuumeisesti. Ihme kyllä Jounikaan ei tällä kertaa osaa vastata asetettuun kysymykseen, ja esittää kovasti loukkaantunutta.
- No Petri, mikä on vastaus tähän arvoitukseen, opettaja kysyy.

- Otetaan nokkahuilu ja tungetaan se Jounin perseeseen!

Marianne

  • Vieras
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #88 : Maaliskuu 28, 2008, 15:38:29 »
http://tampere.alypaa.fi/tampere

Mites se tanpere sujuu...?

Poissa mile21

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
    • Profiili
Vs: Vitsinurkka
« Vastaus #89 : Maaliskuu 31, 2008, 12:43:57 »
Ei ihan ehkä aikaan sopiva!!. Älkää nyt kukaan suuttuko tästä!.


Tapparalla oli mennyt kausi hyvin kehnosti. Ojasen Jannekaan ei uskaltautunut ulos kodistaan moneen päivään. Lopulta kuitenkin ruokakaappi näytti sen verran tyhjältä, että hän päätti lähteä lähikauppaan. Hän kuitenkin pani aurinkolasit silmille ja muutti kampausta, jottei häntä tunnettaisi. Kaikki tuntui sujuvan hyvin, eikä kukaan kiinnittänyt mitään huomiota, mutta sitten eräs mummo sanoi kovaäänisesti: -Terve Janne!
Ojanen säikähti ja ryntäsi saman tien kaupasta ulos naama punaisena. Hän sulkeutui taas kotiinsa ja elää kituutti pari päivää tähteillä. Sitten kuitenkin ruoka loppui. Janne päätti uskaltautua kauppaan uudelleen, mutta tällä kertaa hän naamioitui paremmin. Hän pani päälleen korkeakauluksisen takin ja päähän pipon aurinkolaseja unohtamatta. Sitten hän lähti kauppaan, mutta sama mummo oli taas siellä. -Terve Janne!
Kauhistuneena Ojanen juoksi taas kotiinsa ostamatta mitään. Hän eli monta päivää vesipaastolla, sillä ruoka oli aivan lopussa, mutta kauppaan hän ei uskaltanut mennä. Viikon päästä kuitenkin nälkä kävi ylivoimaiseksi, ja alkoi tuntua, että hän kuolisi nälkään ellei saisi ruokaa. Kauppaan oli siis päästävä. Nyt kuitenkin Ojanen teki äärimmäisen tarkan naamioinnin. Hän värjäsi hiuksensa ja kulmakurvansa, tunki pumpulia suuhunsa, kiinnitti irtoviikset ja parran naamaansa, pani tyynyjä takkinsa alle näyttääkseen tukevammalta ja otti piilokorkoiset kengät. Kun hän katsoi työnsä jälkiä peilistä, hän arveli, ettei edes hänen oma äitinsä olisi tunnistanut häntä. Sitten hän lähti kauppaan. Hän huolestui huomatessaan, että sama mummo oli taas ostoksilla. Hän ei kuitenkaan uskonut tämänkään tunnistavan häntä, joten hän astui rohkeasti sisään. Mummo katseli häntä jonkin aikaa ja sanoi sitten:
-Terve Janne! Nyt Janne ei enää kestänyt. -Kuinka te voitte tuntea minut?, hän änkytti.
-Mikä minun valepuvuissani on vikana? Mistä te tiedätte?
-Minähän olen Jutilan Timo! mummo vastasi.