White on täyttänyt suurin piirtein ne odotukset, jotka häneen aikanaan asetin. Vanhalla palstalla taisi olla Whiten tilastohistoriaakin. Taisi olla aika hiljaista tehopisteiden suhteen edellisilläkin kausilla, jos oikein muistan. Itse en odottanut ainakaan kovia tehoja.
Mulle tulee Whitesta mieleen Sean O'Brien. O'Brienin ei juuri pelillisillä taidoillaan loistanut ja mies taisi olla parhaimmillaan kiekon kanssa, kun noukki pitkät kiekot jäästä linjatuomareille. Itsellä muistuu vielä mieleen tapaus, kun O'Brien ilmaisi Antti Törmäselle mielipiteensä tämän pelitavasta. Tuon tapauksen muistanee joku muukin tällä palstalla.
Whitekaan ei kiekollisilla taidoillaan häikäise. Itse epäilen, että White on juuri se pelaaja, joka puuttuu asiaan, kun tarvetta ilmenee. Tätä ei ole kuitenkaan vielä näytetty toteen. Whitea on sanottu ammattimieheksi. Uskoisin, ettei hänellä ole tarvetta testata, kuka on kaukalon kovin nyrkkisankari. Hän ei myöskään lähde tappelemaan, kun se on joukkueen edun vastaista. Huomasin edellisessä Tappara-Ässät-pelissä, että Nielikäisellä oli jotain asiaa Whitelle. Silloin asia jäi juttelun asteelle. Viimeksi Blues-pelissä kiinnitin huomiota, että White ei juuri liikahtanut kovienkaan Blues-taklausten voimasta. Taklaaja itse lensi yleensä kuin märkä rätti vastakkaiseen suuntaan. Whitea ei peluutettu sattumalta loppuhetkillä ylivoimassa Porissa Ässiä vastaan. Luulen, että ainoa tehtävä on ollut katsoa, ettei pelikavereille tapahdu mitään. Tähän on tuskin annettu edes ohjetta, vaan White olisi luultavasti hoitanut homman itse. Ilmeisesti Ässien aikalisä ajoi saman asian ja Whiten kykyjä tällä osastolla ei nähty.