Kirjoittaja Aihe: Hifk-Tappara QF4  (Luettu 34927 kertaa)

Poissa c-paaty

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 462
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #315 : Maaliskuu 26, 2015, 21:04:10 »
No eihän tässä ole mitään muuta kuin pari onnistumista ja homma lähtee rullaamaan niin kaikki on mahdollista. Vaikka päätyyn asti. Toivottavasti tästä tulee se kuuluisa "kasvutarina".

Poissa C4

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 416
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #316 : Maaliskuu 26, 2015, 21:05:40 »
Åsten== Ruutu.. Räksyttää tuomarin seläntakaa

Poissa Kankaantaan profeetta

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1312
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #317 : Maaliskuu 26, 2015, 21:08:52 »
Ihan turha Tapolaa tai Metsolaa syyttää pelkästään tästä. Kyllähän meijän johtavat pelaajat ovat niin munattomia tällä hetkellä, malinen, kuusela, peltola, kanki, saravo, järvinen kaikki niin ***** huonoja ettei mitään järkeä. Ei tunnetta ei mitään. Ymmärrän joskus vaikeeta mutta tää hiihtely näyttää enemmän harkkapeleiltä kuin pleijareilta. Hävettää.

Juuri näin. Metsola ei voi tehdä maaleja eikä Tapola pääse kentälle lainkaan. Hakisin perimmäistä syytä peli-ilmeen puuttumiseen johtavista pelaajista. Aika omituiselta tuntuu, ettei juuri esimerkiksi nuo mainitsemasi pelaajat tunnu taistelevan yhdessäkään vaihdossa oikein millään tasolla. Ainoa, joka näytti tänään ammattilaiselta oli Green.

Poissa aXaX

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 114
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #318 : Maaliskuu 26, 2015, 21:13:40 »
Nyt valitettavasti näkee kilometrin päähän kuinka Tapola panikoi ja sählää. Ihan hölmöön aikaan aikalisa,
No näkemys tuokin, mutta Suikkasen mielestä se oli oivallus ottaa pian mainoskatkon perään.

Poissa 1ohjari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #319 : Maaliskuu 26, 2015, 21:16:25 »
Tapola.
Voisi ottaa aikalisän jossain oikeassa vaiheessa peliä.
Voisi vaihtaa maalivahdin jossain vaiheessa peliä.
Voisi vaihtaa ketkukokoonpanoja.
Voisi tiivistää.
Voisi.
.

Poissa Z-16

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2683
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #320 : Maaliskuu 26, 2015, 21:17:09 »
Seuraavaan kokoonpanoon kiitos JMJ laituriks. Green ylemmäks ja Rauhala neloseen. Ja kenttiä vois herätellä. Saravon vois köyttää jääkoneeseen.
#8 Ojanen on kingi!

Poissa 1ohjari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #321 : Maaliskuu 26, 2015, 21:19:05 »
Seuraavaan kokoonpanoon kiitos JMJ laituriks. Green ylemmäks ja Rauhala neloseen. Ja kenttiä vois herätellä. Saravon vois köyttää jääkoneeseen.

Ei toki pilata jäätä enää.

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #322 : Maaliskuu 26, 2015, 21:19:19 »
Nyt valitettavasti näkee kilometrin päähän kuinka Tapola panikoi ja sählää. Ihan hölmöön aikaan aikalisa,
No näkemys tuokin, mutta Suikkasen mielestä se oli oivallus ottaa pian mainoskatkon perään.

Jaa, mun mielestä Suikkanen ihmetteli että otti aikalisän heti mainoskatkon perään.

Poissa juti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2371
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #323 : Maaliskuu 26, 2015, 21:19:51 »
Ihan turha Tapolaa tai Metsolaa syyttää pelkästään tästä. Kyllähän meijän johtavat pelaajat ovat niin munattomia tällä hetkellä, malinen, kuusela, peltola, kanki, saravo, järvinen kaikki niin ***** huonoja ettei mitään järkeä. Ei tunnetta ei mitään. Ymmärrän joskus vaikeeta mutta tää hiihtely näyttää enemmän harkkapeleiltä kuin pleijareilta. Hävettää.

Juuri näin. Metsola ei voi tehdä maaleja eikä Tapola pääse kentälle lainkaan. Hakisin perimmäistä syytä peli-ilmeen puuttumiseen johtavista pelaajista. Aika omituiselta tuntuu, ettei juuri esimerkiksi nuo mainitsemasi pelaajat tunnu taistelevan yhdessäkään vaihdossa oikein millään tasolla. Ainoa, joka näytti tänään ammattilaiselta oli Green.

Jep! Tuolla toisessa ketjussa kerkesin kirjoittamaan kanssa että Green ainoa joka ansaitsee kehuja. Ainoa joka pelaa logolle, muut vaan hiihtelee. Ilmeisesti Golf kentät auennu liian nopeasti vähäisen lumen takia tai jotain.

Poissa S.T.

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1265
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #324 : Maaliskuu 26, 2015, 21:44:52 »
No näkemys tuokin, mutta Suikkasen mielestä se oli oivallus ottaa pian mainoskatkon perään.

Aikalisä, kun peli oli jo menetetty. Kolme minuuttia jäljellä ja kaksi maalia perässä. Näytä mulle playoffs-peli missä on tultu viimeisellä kolmella minuutilla 2 maalin takaa tasoihin. Tapola voisi keskittyä lataamaan joukkueensa ensimmäiselle kympille, jotta ei sössitä peliä siihen.
Water is wet, the sky is blue, women have secrets. Who gives a fuck? 
-Joe Hallenback, The Last Boy Scout-

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #325 : Maaliskuu 26, 2015, 21:51:28 »
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #326 : Maaliskuu 26, 2015, 21:58:36 »
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.

Tai kun taululle 2-0. Tahi viimeistään toisessa erässä, kun eka vartti oli juostu omissa.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #327 : Maaliskuu 26, 2015, 21:59:09 »
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.

Joo, todellakin. Jos ei neljännessä pelissä putkeen tajua reagoida heti alussa kun ollaan taas kanveesissa niin voi lähteä mun puolesta vaikka Mestikseen reenaileen valmentamisen saloja.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa 4_TRA

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3246
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #328 : Maaliskuu 26, 2015, 22:03:22 »
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.

Joo, todellakin. Jos ei neljännessä pelissä putkeen tajua reagoida heti alussa kun ollaan taas kanveesissa niin voi lähteä mun puolesta vaikka Mestikseen reenaileen valmentamisen saloja.
No oikeastaan peli pitäs alottaa aikalisällä. Kun taitaa jo ensimmäisessä vaihdossa mennä omiin.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Hifk-Tappara QF4
« Vastaus #329 : Maaliskuu 26, 2015, 22:29:52 »
Sitä minä vaan, että sen aikalisän paikka oli pelin alussa, kun HIFK löi heti maalin.

Joo, todellakin. Jos ei neljännessä pelissä putkeen tajua reagoida heti alussa kun ollaan taas kanveesissa niin voi lähteä mun puolesta vaikka Mestikseen reenaileen valmentamisen saloja.
No oikeastaan peli pitäs alottaa aikalisällä. Kun taitaa jo ensimmäisessä vaihdossa mennä omiin.

Toi olis kyllä kova taktiikka. Totuuden nimissä maalin takaa rinnalle tuleminen on vielä mahdollista, mutta 2-0:ssa olisi pitänyt tänään jo jotain tapahtua. Ylipäätään kun alkukympillä näyttää, ettei hommasta tule lasta eikä paskaa niin olisi ihan tervettä koittaa tehdä asialle jotain vielä kun numerot on siedettävät.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."