Itse olen täysin eri mieltä siitä, että Tapparasta puuttuisi tunne ja tahto. Mielestäni tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa.
Suurin ongelma on tasatilanteessa pelaaminen. Joku voi tarkistaa, koska Tappara on viimeksi johtanut jääkiekko peliä? Tauon jälkeen Lahdessa?
Itse olen nimenomaan tyytyväinen viime pelien tappioasemassa pelaamiseen ja ennen kaikkea siihen, että siellä on tahtoa ja halua.
Pelitavallisista ongelmista ja jonkinlaisesta varman päälle pelaamisesta kielii, että peli on erittäin tahmeaa aina otteluiden alussa. Eikä siihen lääke ole ainakaan omat perseilyt mitä joukkue harrastaa, ja taululla on pari maalia vastustaja edellä. Pelaajat tekevät kiekollisena ja kiekottoma erittäin paljon virheitä, esim. tänään Kangen housuun paskomiseen on mielestäni turha vedellä mitään PAPP:a esiin, tämä on minun mielipide. Tänään oli useasti paljon syöttösuuntia auki kun vauhdilla päästiin, mutta pelaajilta ei vain kiekko lähde lavasta.
Sekin pitää ottaa huomioon, että osan pelaajista ollessa viime kauden formussaan tällä pelillä olisi ihan varmasti irronnut voitto.
Paljon on ongelmia ratkaistavana ja minulla ei ole vastausta siihen onko Tapolasta niitä aukaisemaan. Mielestäni joukkueen kapteenien pitää se seurajohdolle viestittää jos Tapolaan ei enään luottoa ole.