Mä oon sitä mieltä että oli vähän paikkoja. Tämä peli meni aivan ohi, poislukien viimeinen vitonen. Ei ollut mitään palaa.
Tapparan peli kehittyy, mutta valitettavasti huonommaksi. Ensimmäisillä kierroksilla oli jotakin itua ja pari peliä (SaiPa, KalPa) hävittiin aidosti kehnoon viimeistelyyn. Joukkue ei pysty kehittämään yhtään pidempää painetta, häviää kaksinkamppailuja järjestäen ja ilman parempaa ajatusta heittelee järjettömiä päätyroiskaisuja, vaikka jokainen tajuaa, että niistä ei seuraa hevon vitttua.
Elmeri Kaksonen-nimisen divaritason jääkiekkoilijan peluuttaminen mestaruudesta pelaavan joukkueen yhdessäkään ketjussa, saati ykkösessä ja ihan helvetin isossa roolissa on jotenkin nollaava katsomiskokemus. Olenko minä jotenkin näin helvetin pihalla, etten näe mikä potentiaalinen ruutipaukku siihen peluriin on ladattu vai onko meillä todellakin aivan sokeat valmentajat.
Eilen Tappara sivalsi huimasti yhden maalin, tänään nolla. Näitä edeltävän ottelun joukkue kävi ottamassa täysin hävettävällä tavalla turpaan Hämeenlinnassa. Kaikki tämä laskevalla pelikäyrällä. Meillä on työttömänä valmentaja, jonka joukkue ei ikinä koukkaisi näin. Ei, vaikka pisteinä tulos olisi sama.
Tätä ei tämä seura tarvitse yhtään enempää. Ei saatana päivän päivää.