Kirjoittaja Aihe: Moskovan turnaus  (Luettu 9430 kertaa)

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #15 : Joulukuu 15, 2006, 00:35:00 »

Vieläkään niitä lääkärin lausuntoja ei ole näkynyt. Minä en niitä tarvitse, ei sillä, mutta perustellakseni kantaani vetoan tähän edelleen. Ei joku Turun Sanomat ja Hurmeen turinat siellä edusta mulle mitään ehdotonta totuutta ja Pravdaa.
Lopetan tämän jauhannan nyt tähän. Nyt on pelit käynnissä, ja näillä mennään.

No, Kontiola näyttäisi olleen tehokas Tsekkejä vastaan, mistä lämpimät onnittelut, kuten koko joukkueelle! Tsemppiä Moskovaankin!

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #16 : Joulukuu 15, 2006, 12:20:38 »

Niin no, ei kai nyt kaksi onnistunutta turnausta ja kolmannen lupaava alku vielä voi mitään taata, kun on ne vakionimet jo saletisti MM-kisajoukkueessa. Pelataan nyt tämä turnaus loppuun, sitten Konna mukaan myös neljänteen turnaukseen sekä pitkälle kevääseen play-offeja ja lopuksi EM-finaaliin, niin eiköhän Konnakin sitten ole jo niin sippi, että puusilmä voi hyvillä mielin lempata miehen ulos MM-joukkueesta.
Westerlundin max. kaksi turnausta / mies on nyt sitten nähty!

Tsemppiä, Konna, on hienoa, että Tapparan mies menestyy myös isoissa kuvioissa!

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #17 : Joulukuu 15, 2006, 14:49:23 »
Ei joku Turun Sanomat ja Hurmeen turinat siellä edusta mulle mitään ehdotonta totuutta ja Pravdaa.

Sinun sanasi vastaan Hurmeen sana. Ihmisillä tuskin on suurta vaikeutta miettiä, että kumman sanalla on enemmän painoarvoa. Onneksi näin.

Patu

  • Vieras
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #18 : Joulukuu 15, 2006, 15:06:26 »
Sinun sanasi vastaan Hurmeen sana. Ihmisillä tuskin on suurta vaikeutta miettiä, että kumman sanalla on enemmän painoarvoa. Onneksi näin.
Niinhän se Hurmeen sopimuskin oli tulessa palamatonta totuutta jo viime kesänä, kunnes totuus valkeni eräälle mustavalkeitten kannattajalle. Maailma on ihmeitä täynnä.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #19 : Joulukuu 15, 2006, 20:48:26 »

Hyvä Patu, juuri noin!

Grainger, sanoin jo, että ihminen saa valehdella terveydentilastaan omaksi edukseen, se ei ole rikos! Rikos on paljastaa toisen ihmisen terveyteen liittyvää tietoa. Jokin lehtihaastattelu ei mielestäni täytä tätä kriteeriä, joten se on sun sana (=Turun Sanomat) vastaan mun sana. Elämä on mulle opettanut, että ei kannata uskoa sokeasti painettuun sanaan eikä muuhunkaan tiedonvälitykseen. Mitä isommissa medioissa Jani Hurme toitottaa omalla naamallaan, että pippelinseudulle sattuu niipalkauheesti, ettei voi pelata missään muualla kuin TPS:ssä, niin sitä epäuskottavammaksi tarina käy, usko pois!
Edelleenkin odotan sulta valtakirjaa sekä lääkärin papereita, joita kumpaakaan ei taida traktorikuskilta löytyä, mitä?

Ja edelleenkin, ymmärrän hyvin Jani Hurmeen kieltäytymisen Leijonapaidasta ihan kuten muutkin kieltäytymiset. Mää en voi väittää mitään muuta, kuin että mun mielestä jätkät kusettaa, ei tosin muuta kuin pientä vähemmistöä. Mää nukun yöni hyvin, mutta nukkuuko kaikki muut?

Poissa Grainger

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 305
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #20 : Joulukuu 15, 2006, 22:04:13 »
Edelleen, jos pitää valita Hurmeen ja sinun sanasi väliltä, valinta on harvinaisen helppo. Olkoot Jamppa sitten mielestäsi petturi, ja vaikka vielä Erkankin mielestä. Ei siellä MM-kisoissa Hurmetta olisi kuitenkaan nähty, kun Niittymäki ja Norrenakin ovat käytettävissä.

Loppukoon tämä tähän.

Suomessahan mies on syytön, kunnes toisin todistetaan. Eli jos itse sanoo olevansa loukkaantunut, niin silloin hän on. Tai sitten sinun pitää todistaa Hurme terveeksi.

joita kumpaakaan ei taida traktorikuskilta löytyä

Tässä meni loputkin uskottavuudestasi, kun syötät silkkaa paskaa jo toistamiseen.

Poissa Annilieh

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 260
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #21 : Joulukuu 15, 2006, 22:23:07 »
Mun mielestä voisitte kyllä kans jo lopettaa asiasta jauhamisen, varsinkin, kun täällä kukaan tuskin tietää kenenkään poisjäämisen todellista syytä.

Hurme jäi pois kisoista, sillä hyvä. Oli syy sitten mikä tahansa. Turha sitä enää on vatvoo, kyllä se ite ainakin tietää miksi ei mukaan lähtenyt. Ja sen pitäis varmaan kaikille riittää?

Poissa Moderaattori

  • Global Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 483
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #22 : Joulukuu 16, 2006, 22:34:21 »
JoKaGo ja Grainger lopettavat välittömästi Hurme-höpinät ja jatkavat tarpeen vaatiessa yksityisviesteillä. Seuraavasta Hurmeen terveyteen liittyvästä kirjoituksesta tässä ketjussa saa kaksi viikkoa palstalomaa.

Jatketaan siis keskustelua meneillään olevasta 1st Channel Cupista, jossa Jani Hurme EI pelaa.

Poissa JoKaGO

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1775
    • Profiili
Vs: Moskovan turnaus
« Vastaus #23 : Joulukuu 17, 2006, 09:45:09 »

Kättä päälle ja sitten takaisin asiaan!

Eilen sitten isoveli vähän koulutti. Numeroista päätellen Venäjä vei ja Leijonat vikisi. Ja taas huvittaa valmennusjohdon lausuma "pelattiin avausmaalista", kun koko 60 minuutin aikana sitä ei sitten saatu. Tämän hyvän ja varman taktiikan tietenkin pilasi Puistola, Westerlundin mukaan... Eikä noilla laukaisumäärillä hevin maalia saakaan. Ennen turnaustahan teemana oli maalinteko...
Median mukaan Venäjä luisteli paremmin ja Leijonat jäi jalkoihin, korjatkoon ottelun katsoneet jos näin ei ollut.

Valmennusjohto odotti myös ylivoimamaaleja Konnan kentältä, mutta taisi olla heikko esitys tämäkin. Ei pysty Westerlund valmentamaan turnauksiin ylivoimakenttiä ja kuvioita, joskin aikaahan valmistautumiseen on minimaalisesti. Joskin Aravirta pystyi, mies, joka aikoinaan peluutti samaa pelaajaa aidosti vain kahdessa turnauksessa. Lähes pystymetsän kaverit tulivat ja kyykyttivät Isoja melkein joka vuosi.
Erkan pitäisi nyt mennä itseensä!