Vai ei Romppa ottaisi sikaa nutussa? No onhan se tietysti niin, että jossain sen rajan on mentävä. Tosin olen valmis tarkistamaan kantaani mikäli Nielikäinen nuttuumme sonnustautuu, onhan se silloin kuitenkin meidän ihka oma sika ja kyllä ne porsaatkin osaa olla suloisia niin halutessaan.
Vuosien mitään olen niin moneen kertaan joutunut periaatteistani hellittämään, että olen katsonutkin viisaammaksi luopua moisista turhuuksista mitä tulee Tapparaan ja varsinkin sen pelaajiin. Se vaan kummasti muuttuu sikakin paljon inhimillisemmäksi kun sille pukee Tappara-paidan ylle, kumma juttu. Ja täytyy muistaa, että yleensä nämä nk. "sikapelaajat" ovat yleensä huomattavasti valmiimpia laittamaan itsensä likoon joukkueen puolesta kuin nämä herrasmiesneppailijat.
Voi pyhä sylvi kuinka minua muuten vitutti kun Marko Mäkinen ulostettiin joukkueesta. Siinä oli prototyyppi pelaajasta josta ei voinut olla pitämättä. Viimeiseen asti taisteleva, itsensä ja spirittinsä faneille testamentannut jokafanin toivevävy. Siviilissä (lue= hallin käytävillä) todella joviaali terveet elämänarvot omaava kaveri. Kuka nyt tulee hakkaamaan fanikatsomon pleksiä maalin jälkeen, varsinkin jos toinenkin tulisielu Liikennöitsijä Laine lähtee.
Jaa niin tämä olikin haaveketju, joten haaveillaan nyt vaikka, että Mäkinen palaisi ja Laine jäisi, nämä jätkät kun tekee faninkin elämästä hiukka normaalia hekumallisemman.