Yleinen keskustelu > Yleinen keskustelu

Uusi kännykkä

<< < (2/6) > >>

IsotKirvekset:

--- Lainaus käyttäjältä: beetle - Toukokuu 22, 2014, 17:17:41 ---Odotat vähän aikaa ja ostat Nokia 930, näin teen itse 8). Pitäis ilmestyä parin viikon sisällä.

--- Lainaus päättyy ---

+1

Itselläni on 925 enkä vaihtaisi sitä mistään hinnasta. Veikkaisin 930 olevan vähintään yhtä hyvän.

Vilttitossu:
Mulla on Samsung Galaxy Trend. Makso n. 90e, pystyy ihan hyvin soittamaan, laittamaan viestejä, messengerillä ja sähköpostilla kans. Sen lisäks kykenee nettisurffailuun ym. Kestää pudottamisen parketille, laminaatille, asfaltille ja lukuisia kertoja auton lattialle, ei ees naarmuja oo tullu näyttöön. Muotoilu ehkä puhelimen paras puoli, ei oo liian iso, mukava pitää taskussa. Mukavuutta lisää pyöristetyt kulmat, todella hyvä kulmikkaisiin luureihin verrattuna.
Tää ei tietysti oo paras mahdollinen puhelin kavereille keulimiseen... ;)

baldie:

--- Lainaus käyttäjältä: IsotKirvekset - Toukokuu 22, 2014, 20:36:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: beetle - Toukokuu 22, 2014, 17:17:41 ---Odotat vähän aikaa ja ostat Nokia 930, näin teen itse 8). Pitäis ilmestyä parin viikon sisällä.

--- Lainaus päättyy ---

+1

Itselläni on 925 enkä vaihtaisi sitä mistään hinnasta. Veikkaisin 930 olevan vähintään yhtä hyvän.

--- Lainaus päättyy ---
Ääni Lumialle täältäkin. 920 itsellä ja en tiedä mihin muuhun vaihtaisin kuin toiseen Lumiaan. Ei ole markkinoilla vaan parempaa.

S.T.:
Suosittelen Samsung Galaxy S III, joka on hinta laatusuhteeltaan (249€) erinomainen.

Kärkkäinen

4_TRA:
Hommaa kuitenkin 4G yhteensopiva laite. Itsellä on Lumia 920 ja on ihan hyvä. Samsung vois olla myös laadukas.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta