Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Jere Karjalainen

<< < (18/38) > >>

tomppa94:

--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 07, 2015, 14:47:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Tammikuu 07, 2015, 14:33:17 ---Ikävä että loukkaantu, mutta ei haittaa yhtään et on kokoonpanon ulkopuolella.

--- Lainaus päättyy ---

Toivotaan, että et pety, kun ei se nyt oo mulle ainakaan mitenkään varmaa, että DaCosta onnistuu...

--- Lainaus päättyy ---

Ei, olisihan sielä Kallela joka ajaisi vähintään saman ellei enemmän.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Tammikuu 07, 2015, 14:52:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: peterra - Tammikuu 07, 2015, 14:47:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: tomppa94 - Tammikuu 07, 2015, 14:33:17 ---Ikävä että loukkaantu, mutta ei haittaa yhtään et on kokoonpanon ulkopuolella.

--- Lainaus päättyy ---

Toivotaan, että et pety, kun ei se nyt oo mulle ainakaan mitenkään varmaa, että DaCosta onnistuu...

--- Lainaus päättyy ---

Ei, olisihan sielä Kallela joka ajaisi vähintään saman ellei enemmän.

--- Lainaus päättyy ---

Annetaan pojan yrittää jälleen kerran ennen kuin tuomitaan.

TJ:
Laitetaas tähänkin topicciin: Staffordille kahden ottelun pelikielto Karjalaisen ajelusta.
http://liiga.fi/uutiset/2015/01/08/garrett-stafford-pelikieltoon

#27:

--- Lainaus käyttäjältä: TJ - Tammikuu 08, 2015, 15:46:16 ---Laitetaas tähänkin topicciin: Staffordille kahden ottelun pelikielto Karjalaisen ajelusta.
http://liiga.fi/uutiset/2015/01/08/garrett-stafford-pelikieltoon

--- Lainaus päättyy ---

Ja kolmas napsahti kymppitilin täyttymisestä.

Ioni:
Mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä miksi tämä kaveri saa niinkin paljon vastuuta. Pelaa kyllä joo alivoimaa, mutta kun ei ole siinäkään erityisen hyvä. Vauhtia on paljon, mutta suuntaa ei juuri nimeksikään. Vetää yhden ok vaihdon silloin tällöin ja onnistuu riistämään kiekon hyökkäyspäädyssä vain menettääkseen sen ensimmäiselle vastustajalle joka iholle tulee. Hauskintahan koko hommassa on se, ettei hänestä silti ole kovinkaan suurta riskiä missään vaiheessa. Tavallaan on mukana, mutta ei näy kuvassa. Ilmeisen kova täytemies siis... Sekavaa, eikö totta :D

Pakkohan Jeressä on kovia piileviä kykyjä olla. Ei kai hän muuten tuolla olisi mukana, eihän??

Jokaisella pitää olla joukkueessa joku "punainen vaate" ja ehkä se sitten mulla on Karjalainen. Lupaan muuttaa ajatusmaailmaani heti kun keksin käyttöä kyseiselle herralle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta