Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Jere Karjalainen

<< < (14/38) > >>

Miketti:

--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Joulukuu 02, 2014, 21:05:38 ---Mun näkemyksen mukaan Karjalainen ja Marjamäki on tällä hetkellä ainoat hyökkääjät joilla riittää vauhti haastaa vastustajan puolustajia, mutta usein kummaltakin loppuu sen jälkeen kiekollinen taito. Kaiken lisäksi toinen on 19-v juniori ja toisella ollut nivuset kaksi vuotta paskana...

--- Lainaus päättyy ---

Sen verran tarttee korjata, ettei Karjalainen ole 19v juniori vaan 22-vuotias kun on kerran -92 ikäluokkaa.

bastardo:

--- Lainaus käyttäjältä: Miketti - Joulukuu 02, 2014, 23:05:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: bastardo - Joulukuu 02, 2014, 21:05:38 ---Mun näkemyksen mukaan Karjalainen ja Marjamäki on tällä hetkellä ainoat hyökkääjät joilla riittää vauhti haastaa vastustajan puolustajia, mutta usein kummaltakin loppuu sen jälkeen kiekollinen taito. Kaiken lisäksi toinen on 19-v juniori ja toisella ollut nivuset kaksi vuotta paskana...

--- Lainaus päättyy ---

Sen verran tarttee korjata, ettei Karjalainen ole 19v juniori vaan 22-vuotias kun on kerran -92 ikäluokkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Hups, muisti petti.

TaPPi:
Kaveri näyttää kyllä juurikin 19-vuotiaalta junnulta hennolla vartalollaan ja ripuliranteillaan...

Labrys:
Yhdyn Tappiin. Luisteluvoimaa on, mutta laidan viereen helppo liimata. Köykästä kauraa, eikä tarpeeksi taitoo.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: Labrys - Joulukuu 03, 2014, 16:36:54 ---Yhdyn Tappiin. Luisteluvoimaa on, mutta laidan viereen helppo liimata. Köykästä kauraa, eikä tarpeeksi taitoo.

--- Lainaus päättyy ---

Mahto tehdä eetwarttia ;D No joo, siis olen myös Tapin linjoilla. Kiekolliset ratkaisut, kaksinkamppailuvoima olemattomia. Luistelu ihan ripeää, mutta kiekko ei kuitenkaan juuri tottele kaasu pohjassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta