Ei ollu Kivi yhtään sen nimekkäämpi valmentajana kun Tapolakaan nyt, pikemminkin päinvastoin.
Se ei kuitenkaan tarkota sitä, että Tapolastakin tulisi mestarivalmentaja, voi olla ettei tule koskaan.
Ei näitä huippuvalmentajia Suomestakaan tule kun sieniä sateella, enemmän kuitenkin tulee näitä "epäonnistujia" kuin onnistujia. Kivi ja Aho on positiivisia poikkeuksia lähimenneisyydestä.
Tapolalla on näihin molempiin verrattuna parempi pelaajamateriaali käytössä, sen todistaa kahden edellisen kauden finaalit.
Olen minäkin pitäny käsiä kyynärpäitä myöden ristissä, että menestystä tulisi tälläkin kaudella, Tapolan ollessa ruorissa, niinkun aikanaan toivoin menestystä myös mm. Hirvosellekin. Jossain kohtaa kelkka vaan tuppaa kääntymään, kun asiat ei sujukaan toivotulla tavalla. Tässä kun ei kuitenkaan ole kyse ainoastaan tästä kaudesta, vaan niinkuin olen monesti korostanut, niin kaikki tämän kauden tekeminen vaikuttaa myös tuleviin kausiin.
Menestymättömyys, pahat puheet, pelaajien tyytymättömyys jne. vaikuttaa oleellisesti tulevien kausien pelaajahankintoihin, niistä minä tässä huolta kannan....
Pelaajasopimuksia ensi kaudelle on sorvattu jo hyvän aikaa ja puheet Tapparan ympärillä ei varmasti lisää houkuttavuutta seuraan, urheilullisista tuloksista puhumattakaan...
Vaikka keväällä tulisikin taas menestystä, ni isoimmat kalat siirtomarkkinoilla ovat jo uineet verkkoihin, kuka mihinkin...