Kirjoittaja Aihe: Tampereen Ilves 2014-15  (Luettu 144814 kertaa)

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #225 : Marraskuu 16, 2014, 11:13:33 »
2. Tuo Kummeli mainos. Vaikka monen mielestä kovinkin hauska ja hieno, mutta jos vaikka leikillä mollataan vastustajia apinoiksi ja sekopäiksi, niin siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä. Minusta se on erittäin ylimielistä ja sopimatonta. Menee oikeastaan jo kunnian puolelle. Mielestäni on erittäin erikoista, että tuohon ei kukaan puutu: liiga tai joku muu taho. Jos tuo on sallittua, niin homma jatkuu ja pahenee tuolta osin. Kuka on niin tyhmä, että haukkuu vastustajia mainoksessa etukäteen apinoiksi? Ja sitten nämä näyttelijät, lähtevät tuommoseen. Pojot laski aika rajusti, aika tyhmiä äijiä.
Itse en enää kummelihuumorille jaksa kauheasti nauraa, mutta tuohan oli juurikin sitä, mitä kansa on jo parin vuosikymmenen ajan nauranut ja jota edelleen käydään katsomassa elokuvissakin suurin joukoin. Siksi en käsitä tuota lausetta, että "nuo näyttelijät lähtevät tuommoiseen".

Tässä on nyt pienellä aikaa tullut kolme "täsmäiskua". Tuo Kummeli-juttu, tammikuun sponsoroitu peli ja sitten tämä "parkkisakkomainos". Kaikki ovat ylittäneet uutiskynnyksen hienosti ja saaneet sekä positiivista, että negatiivista palautetta. pääosin kuitenkin positiivista. Ei nämä tempaukset kuitenkaan mistään voittoputken aiheuttamasta huumasta lähde, vaan siitä, että toimistolla on taas pistetty tuulemaan. Se on hyvä merkki.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #226 : Marraskuu 16, 2014, 11:27:42 »
Oletko koskaan kuullut sellaista termiä, kuin RESPECT. Tästä on ihan turha alkaa vääntämään peistä. Jos Ilves haluaa tuolla keinoin toimia, niin se onMINUSTA tuomittavaa, ja ihmettelen suuresti ihmisiä, joiden mielestä tuo on hyväksyttävää. Jos olisin näyttelijä ja minua pyydettäisiin vaikka Takahikiän Pallon pelaajia nimittämään mulukeroiksi, niin en varmaan suostuisi, vaikka siitä muutaman satasen sasinkin. Yhtesikunnassa on lait, asetukset, säännöt, normit jne. Niitä tulee noudattaa, myös Ilvesleirissä.

RESPECT
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa gatecrasher

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 7605
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #227 : Marraskuu 16, 2014, 11:32:31 »
Joo, tuo Kummeli-heebojen mainos oli tosiaan väsynyt 90-luvun viritys. Varsin lähellä oli myötähäpeä efekti. Ja itsekin taisivat todeta, että oli ala-arvoista huumoria.

Muutoin kentällä ja toimistolla ovat tehneet hienoa työtä.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #228 : Marraskuu 16, 2014, 11:36:46 »
Naapuri on nyt housuunsa lauennut. Onkos siä se Sjöblommin Marko taustalla ku ihan viimekausi tulee mieleen, on muuten jotenkin ruotsalaiselta kalskahtava nimi, mutta kyllä kelpas.
Messin kanssa samaa mieltä. Jätän tän lapsellisen vänkäämisen tähän.

RESPECT

miksu34

  • Vieras
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #229 : Marraskuu 16, 2014, 11:37:05 »
Hei mikä siinä on niin vaikeeta antaa vähän propseja naapurille, kun kerrankin ovat sen ansainneet. Itse ainakin olisin tyytyväinen, jos Tapparakin tekisi tuollaisia tempauksia. Olen myös varma, että kaikki me täällä puollusteltaisiin samanlaisia tempauksia, jos ne olisivat Tapparan tekemiä. Kasvakaa nyt aikuisiksi.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #230 : Marraskuu 16, 2014, 11:45:30 »
Ja minua hävettäisi Tapparan puolesta, jos lähtisivät haukkumaan vastustajia. Kunnioitan, kuten tuossa yllä sanoinkin, Ilveksen pärjäämisen ja fanien reaktion hyväksyn täysin, mutta vastustajan mollaamista en hyväksy. Tämä tästä tähän.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #231 : Marraskuu 16, 2014, 11:48:36 »
Oletko koskaan kuullut sellaista termiä, kuin RESPECT. Tästä on ihan turha alkaa vääntämään peistä. Jos Ilves haluaa tuolla keinoin toimia, niin se onMINUSTA tuomittavaa, ja ihmettelen suuresti ihmisiä, joiden mielestä tuo on hyväksyttävää. Jos olisin näyttelijä ja minua pyydettäisiin vaikka Takahikiän Pallon pelaajia nimittämään mulukeroiksi, niin en varmaan suostuisi, vaikka siitä muutaman satasen sasinkin. Yhtesikunnassa on lait, asetukset, säännöt, normit jne. Niitä tulee noudattaa, myös Ilvesleirissä.

RESPECT

Olen kuullut, mutta esimerkiksi Tapparan entisellä valmentajalle Rautakorvelle tuo taisi olla tuntematon termi. Mutta itse asiaan.

Luuletko oikeasti, että Silvennoinen ja Vihinen kutsuttiin tekemään pilkkavideo Sportista. Ei todellakaan, vaan nämä Ilvestä kannattavat miehet tekivät juuri sellaisen kummeli-sketsin kuin itse halusivat.

Poissa peterra

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1211
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #232 : Marraskuu 16, 2014, 12:12:26 »
Mitenkäs respect oli Rautakorvelle tuntematon termi?

Tietysti ymmärrän sen purnaamisen, kun Rautakorpi vei Ilvestä aina Tapparassa ollessaan yksin. :D

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #233 : Marraskuu 16, 2014, 12:45:26 »
Lorahdellut vissiin touhutippa jos toinenkin naapureiden housuun kun syksyllä tulee pari voittoa. :D

Aivan ymmärrettävää, näin se ihmismieli toimii. (Huom. pidän myös ilvesfaneja ihmisinä, en esim. apinoina tai sekopäinä)

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #234 : Marraskuu 16, 2014, 13:45:43 »
Mitenkäs respect oli Rautakorvelle tuntematon termi?
No esimerkiksi kyseisen valmentajan tuomarikommenteissa ei tuo termi ainakaan tullut esille.

Poissa illodin

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 348
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #235 : Marraskuu 16, 2014, 14:25:48 »
Mutta näin se keskiverto ihmismieli toimii, vuosikymmenten konttauksen aiheuttamaa pahaa oloa ja pikkuvelisyndrooma puretaan ylireagoimalla positiiviseen uutiseen, eli jääkiekkopelin voittamiseen marraskuussa.

Se, ettei havaitse tätä ilmiötä, tai jopa antautuu sen vietäväksi, ei pitäisi olla yhtään epänormaalia. Suurin osa ihmisistä nyt vain osuu normaalijakauman keskivaiheille.

Yhtä lailla menestykseen tottuu. Kun menestyvä joukkue voittaa, niin se on faneille "business as usual", eli alimitoitetaan reaktio. Itse kyllä tunnustan syyllistyneeni liiankin järjestelmällisesti tähän jälkimmäiseen.

miksu34

  • Vieras
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #236 : Marraskuu 16, 2014, 15:52:34 »
Lopettakaa nyt jo vänkääminen. Tämä Ilveksen mainosten haukkuminen osoittaa vain, että he ovat onnistuneet mainonnassaan. Ja niinhan ne ovatkin kenenkään meidän porkkanoiden on turha kiistää sitä. Eläkää todellisuudessa.

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #237 : Marraskuu 16, 2014, 17:00:41 »
Mitä hienoo tossa parkkisarkko hommassa oli, lähtenyt vähän lapasesta vissiin muutenkin, aamulehdestä taisin lukee et Hervannassa oli yön aikana näitä jaettu kauheesti ja aamupäivällä kun tapojeni vastasesti kävin aamulenkillä niin Pirkkalan keskustan alueella suupankujalla jokasessa autossa oli myös ja kaikissa kujan varrella olleen 5 kerrostalon pihojen autoissa, aika montasataa lappua oli jaksettu jakaa täälläkin päin, pelkkää roskaa IMO.

Siitä et Naapurit leijailee niin leijailkoon, eikä mua haittaa ees toi piikittely, ihan totta montakin kommenttia ollut, enempi tässä yrjöttää Tapparan meininki, toivottavasti eilinen oli viimenen perseen näyttö faneille, pitkästä aikaa paikallispeli täynnä ja tommosta sontaa esitetään faneille.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #238 : Marraskuu 16, 2014, 18:48:47 »
Ilveksellä talous kuralla, seuran johtaminen sekaisin kyräilyineen, mainonta pikkupoikahuumoria ylilyönteineen, mutta tärkein eli peli kunnossa. Se on sitä parasta mainosta. Peukku heille siitä.

Tämän kauden pirkka-pelaajien hankinnatkin onnistuneet hyvin.

Meillä taas taustat lienee kunnossa, pelaajahankinnat.. no joo ja pelikin taas samaa tuubaa kuin kauden ensimmäiset Liiga-pelit.


Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Tampereen Ilves 2014-15
« Vastaus #239 : Marraskuu 17, 2014, 10:05:48 »
Jos joku tapparalainen sattui jäämään ilman "parkkisakkoa", niin viikset kasvattamalla pääsette myös edullisesti katsomaan Ilveksen pelejä: https://pbs.twimg.com/media/B2mTdfPCUAAJsW8.png:large