Jääkiekkokeskustelu > Ottelut

Tappara-TPS 09.01.06

(1/12) > >>

baldie:
Maanantai-ilta ja turkulaiset uskaltautuu manseen, muassansa eräs petokala joka kävi myös pyörähtämässä Hakametsän altaassa. Mahtaa kyseisellä miehellä olla edes jonkin verran intoa näyttää vanhalla seuralleen, mitä osaa, jos vaan tahtoo.
Pelillisesti luulen Tapparan kuittaavan kaikki jaossa olevat pisteet, koska  töpselit eivät ole todellakaan vakuuttaneet tällä kaudella. Joutuukohan sitä itekkin raahautua kattoon hauen debyyttiä, koska olin kattomassa sen ensimmäisenkin. Maaleja Tappara, niin kylä se siitä!

NYR:
Jos mun unet pitää paikkansa niin Hauki se pistää ihan uuden vaihteen sisään,ja näyttää et mies osaa pelata. Siinä sitä sit vaan mietitään et onhan meillä Pukka.En tiä mikä siinä o et pelkään ihan tosissaan et,hauki o viälä iso kala tps:lle ,jossei 9.1. niin keväämmällä  sit.Mut niin se peli, joko meitin öömanni sais maalin tehtyä???Vai pitäskö sekin myydä pois???

Kyljys:
Saas nähä kuinka käy maanantaina TPS ei ole kyllä mikään suupala.. Kauden edelliset kamppailut on mennyt niukasti Tapparalle (2-1, 1-0 ja.). Jatkuuko Tapparan niukkojen voittojen sarja vai napsiiko tps pisteitä ?

Mielenkiinnolla odotan myös kuinka hauki pelaa tps paidassa toivottavasti ei maalia tee.. No eiköhän äijät sen kurissa pidä..

Grainger:
No nih, asiaa. Tätä matsia ei saa hävitä, jo pelkästään nimimerkki Graingerin arvovallan takia.

TPS:n paras osa-alue Lukko vastaan oli ketju Nurminen-Makkonen-Aho ja tämä ketju jatkanee samassa muodossa myös Tapparaa vastaan. Ykkönen on sama vanha Vahalahti-Kauppila-Alatalo. Näden kahden ketjun varassa TPS on, koska ruotsalaiset tuntuvat olevan syväjäässä.

Hauki saanee rinnalleen takavuosina liigan parhaan pakkina pidetyn Antti Hulkkosen. Ykköspari on Seikola-Kipru. Kolmosesta ei kannata/kehtaa edes yleisellä palstalla puhua. On siinäkin niskalenkki-Backman.

Veijo:
Brian White on pelikiellossa tässä ottelussa, sillä kymppitili tuli täyteen Porissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta