Kirjoittaja Aihe: Josh Green  (Luettu 405908 kertaa)

Poissa Ansakorpi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 566
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #240 : Marraskuu 21, 2013, 02:54:19 »
Jotenkin fiilis, että Ville tietää ketä kutsua Hirveksi! Onkse Elk vai Moose vai Deer? Tai jotain sinnepäin?

Pääasia, että Josh pikkuhiljaa kotiutuu Manseen ja pääsee esim. Villen kanssa samalle aalllonpituudelle ihan tosiaan. Siihen vielä Kuusela mukaan! Ketjut muotutuu pitemmän päälle kohti kevättä! Luotetaan the Jukkaan and the Tukkaan

Hirvimettällä ! Kari&Karvattomat!
Ei myö tiietä, myö ajetaan vaan mopolla!

Poissa pieni m

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 703
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #241 : Marraskuu 22, 2013, 09:04:54 »
Eikös HPK:n vahvistus Aleksander Andrijevski (tai jotain sinnepäin) ollu kaikkien hirvien isä. Yhtä kaikki, tää Green on tärkee osa Tapparaa keväällä ja hieno pelimies.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #242 : Marraskuu 22, 2013, 09:26:28 »
Ainakin minä ja kaverini huudettiin Markoa hirvi nimellä:) Mutta hirvi ei oikein sovi Joshille :P Onhan se nyt paljon sulavampi liikkeissään:)
Anttila mieluummin bambi liukkaalla jäällä.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #243 : Marraskuu 22, 2013, 13:38:52 »
Olkoon Green hirvi. Anttilaa tuli kutsuttua kiraffiksi, enkä ollut ainoa.

Poissa Danny

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 308
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #244 : Marraskuu 22, 2013, 21:47:31 »
Hirvi on ollut kyllä kovassa tikissä. Itse olen tykännyt hirvestä alusta asti.
"Siipiä voiton kunniaksi"

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #245 : Marraskuu 22, 2013, 22:04:25 »
Hirvi on ollut kyllä kovassa tikissä. Itse olen tykännyt hirvestä alusta asti.

me2

Green on aivan kurgo, mäkrakeen jälkeen todella loistava haku. Greenin kanssa juhlitaan mestaruutta ja enskaudelle pahvia kanssa ja toista putkeen enkä mene asioiden edelle ;)

Poissa Danny

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 308
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #246 : Marraskuu 22, 2013, 22:12:54 »
Itseäni Greenissä koukuttaa eniten hänen kokonsa, ja kokemuksensa.
"Siipiä voiton kunniaksi"

Poissa HEMPPA

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #247 : Marraskuu 23, 2013, 09:56:01 »
Mun mielestä Leinoselta loistava haku tää KREENI.Päässyt koko ajan paremmin pelin mukaan,ylivoima aikaa kaipaisin enemmän.Tuntuuu olevan viimesen päälle joukkuepelaaja,joka keväälläkin ratkoo isoja pelejä.... :) 

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #248 : Marraskuu 23, 2013, 12:06:15 »
Aikas usein saa muuten Green seisoskella vastustajan maalinedustalla kaikessa rauhassa, kuten eilen maalin tehdessään. Onko pakit huomanneet, että turha tota HIRVEÄ on yrittääkään mitenkään pitää.  ::)

Poissa Hooligan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1987
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #249 : Marraskuu 23, 2013, 12:33:05 »
On ollu hyvä haku. Parantanu koko ajan. Koko pelaa maalille, jos ei itse siellä jo ole.
Liike parantunut huomattavasti, hyvä pelisilmä ja myös puolustaa. Menis heittämällä Malisen tilalle ykköseen.

Poissa bastardo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1042
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #250 : Marraskuu 23, 2013, 12:50:21 »
Täytyy kehua välillä kun jossain ketjussa Greeniä parjasin. Green on tullut paremmalla liikkeellä ja paremmalla pelillä maajoukkuetauolta jäälle ja tulos on ollut hienoa. Mainiota, että ukko on löytänyt vireensä alun kankeuden jälkeen. Nyt meillä on Järvisen lisäksi toinenkin maalintekoon kykenevä sentteri, ja näyttäisi Green nostavan Villenkin pelin tasoa edesottamuksillaan.
Fyysisellä puolella olisi vielä petrattavaa, mutta tuskin Josh enää tuolla iällä alkaa rouhijaksi.
"Yks kaks peli onkin kaks yks."

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #251 : Marraskuu 23, 2013, 20:16:26 »
Green on tällä hetkellä mun suosikki. Aivan uskomaton jätkä. Pelaa joka tilanteen oikein. Pelin alussa kun Kanki ja Tuppurainen jotain töni kulmassa tilanteen jälkeen niin huomasin että Green alkoi pommittelemaan sen jälkeen kunnolla! Erittäin painavia taklauksia. Toki vähän turhautui kun hänet kaadettiin monta kertaa tilanteen ulkopuolella. Täydellinen hankinta joukkueeseen. Tänne tarvittiin juuri tuollaista "Hirveä" ;D Kaveri on keväällä timanttia.

Poissa Labrys

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 984
  • ^ Latinaa. Google it!
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #252 : Marraskuu 23, 2013, 20:25:49 »
Huippuäijä. Osaa rakentaa, viimeistellä ja maskimiehenä aivan huippu. Pelaa yksinkertaisen kaunista lätkää. Palaset alko loksahteleen paikoilleen kun Green saapui. Tällaisia kavereita kaivataan keväällä.

Poissa tonizzz

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 242
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #253 : Marraskuu 23, 2013, 20:32:22 »
Huippuäijä. Osaa rakentaa, viimeistellä ja maskimiehenä aivan huippu. Pelaa yksinkertaisen kaunista lätkää. Palaset alko loksahteleen paikoilleen kun Green saapui. Tällaisia kavereita kaivataan keväällä.
Oli hyvin kahdessa ensimmäisessä maalissa mukana. Ekassa pelasi rauhallisesti vielä Opalle maalin kulmalle ja toisessa oli hyvin maskissa. Lisää tällästä!

Poissa Danny

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 308
    • Profiili
Vs: Josh Green
« Vastaus #254 : Marraskuu 23, 2013, 20:33:42 »
Pakko harkita Greenin pelipaidan ostoa  ;)
"Siipiä voiton kunniaksi"