"Olisi hienoa jos Tappara olisi viimeinen seurani." Mies sanoi näin Nelosen haastattelussa.
Eli toivoisi uran päätöstä täällä, pari vuotta vielä tavotteissa. Onhan taso noussut alkuvuodesta, katsotaan miten loppukausi menee..
Jep, näin meni. Itsekin haluisin Joshin jatkoa vaikka välillä tökkiny peli, mut hänestä ei voi olla pitämättä. AMMATTILAINEN
Green on Kuuselan ohella minulle ne pelaajat, joiden suhteen en osaa olla ehkä tarpeeksikaan kriittinen. Pidän molempien asennetta joukkueen kovimpina, nyt kun Mäntylä ei ole maisemissa. Green on nimenomaan ammattilainen ja loistava esikuva nuoremmille sekä mannekiini yleisölle tuollaisissa pätkissä kuin tänään nähtiin.
Jos tämän illan kaltaisia otteita esittää niin saa minun puolestani jatkaa ne pari kautta vielä. Tänään kaveri tuntui olevan jatkuvasti siellä missä tapahtui, ja alusti kummatkin maalit hienosti.
Hirvi on kevään eläin.
Oli tänään aivan loistava ja nimenomaan, kuten sanoit, vaikutti ratkaisevasti kumpaankin maaliin. Ei voi olla pitämättä. Jäähyn aikana harmitti, että jos sen aikana tulee takaisku niin Green ruoskii itsensä hengiltä. Onneksi ei tullut. Jäähy oli heppoinen.
Tänään aivan loistava. Sen uskon, että ainakin antaa kaikkensa tänä keväänä
Jotenkin luulen, että Greenin osalta tämä voi olla tavalla tai toisella tässä. Ura jatkuu tai ei jatku ja vaikka jatkuisikin, jatkuuko meillä. Nyt on luonteva paikka vetää kaikki peliin ja katsoa saisiko huuhdottua kultaa.