Kirjoittaja Aihe: Jääkiekon säännöt  (Luettu 24253 kertaa)

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Jääkiekon säännöt
« Vastaus #60 : Huhtikuu 22, 2014, 20:48:30 »
- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.
- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.

Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.

Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.

Kuva hetkestä kun Plihal "tyrmää" Rynnäksen

Kyllä minusta tuomari on juuri niin sijoittunut että voi tehdä huoletta päätöksen että kontakti ei ole puuttumisen arvoinen.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: Jääkiekon säännöt
« Vastaus #61 : Huhtikuu 22, 2014, 20:52:55 »
- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.
- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.

Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.

Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.

Kuva hetkestä kun Plihal "tyrmää" Rynnäksen

Kyllä minusta tuomari on juuri niin sijoittunut että voi tehdä huoletta päätöksen että kontakti ei ole puuttumisen arvoinen.

Mun mielestä tossa just on noi Ryntäät edessä niin ettei se tuomari voi millään nähdä minkä luonteinen se kontakti on.

Poissa IsotKirvekset

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1618
  • ...
    • Profiili
Vs: Jääkiekon säännöt
« Vastaus #62 : Huhtikuu 22, 2014, 21:02:06 »
- Tuomari on hyvin sijoittunut tilanteessa nähdäkseen että sääntöjen vastaista kontaktia ei tapahdu.
- Sen sijaan tuomari ei näe kuinka kiekko menee maaliin ja käy sen tarkistamassa videotuomarilta.

Mikä tässä menee muka väärin? Väitän siis että tuomarilla on paljon parempi näkemys tilanteen kovuudesta kuin mitä videolta jälkikäteen ruutu kerrallaan hidastamalla nähdään.

Itse asiassa tuomari on sijoittunut juuri niin ettei todennäköisesti näe kunnolla kontaktia.

Kuva hetkestä kun Plihal "tyrmää" Rynnäksen

Kyllä minusta tuomari on juuri niin sijoittunut että voi tehdä huoletta päätöksen että kontakti ei ole puuttumisen arvoinen.

Mun mielestä tossa just on noi Ryntäät edessä niin ettei se tuomari voi millään nähdä minkä luonteinen se kontakti on.

Eihän tuossa ole mitään edessä. Tuomari näkee esteettä tuon "iskun" päähän josta tässä hälyssä on nimenomaan kyse.
Olen aina mieluummin onnellinen, kuin oikeassa.
                                                         - Douglas Adams

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Jääkiekon säännöt
« Vastaus #63 : Huhtikuu 22, 2014, 22:41:06 »
Eihän tuolla edes ole kuin vain P-Suomesta ihmisiä tuon adressin kirjoittanut  ;D Voi jumalauta nyt oikeasti, kuka idiootti viitsii edes omalla nimellään tuonne allekirjoittaa  ;D Kyllä on harvinaisen huonoja häviäjiä sitten liikenteessä