Kirjoittaja Aihe: Kärpät–Tappara 03.10.13 (To)  (Luettu 13816 kertaa)

Poissa kirvesrinta

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Kärpät–Tappara 03.10.13 (To)
« Vastaus #45 : Lokakuu 04, 2013, 11:21:43 »
Sen jälkeen Tappara oli pelin päällä, ihan ok, laukaukset vain jäi liian paljon matkalle ja kiekkoa kuljetettiin taas turhaan osassa paikkoja.

Tuon "Pelin päällä" termin käyttäminen pitäisi kieltää kaikkinensa. Tässä viime ja tämän vuoden aikana itse olen sisäistänyt, että Tapparan valmennus tuota käyttää silloin kun:

a) olemme hävinneet ottelun
b) olemme näennäisesti "hallinneet" ottelua
c) tämä siksi koska vastustajan ei enää 1-2 maalin johdossa ole enää tarvinnut muuta kuin puolustaa
d) kaikki hyökkäykset ovat menneet kulmiin pöyrimiseksi vailla kunnon maalipaikkoja
e) mitään hyökkäyksiä ei ole ajettu kohti maalia
f) vastustajan maalivahti on kiitellyt harvinaisen helposta ottelusta ( +/- 10 torjuntaa tai helppo nollapeli)
g) peli on oikeasti ollut Tapparan osalta todellista kuraa

Munaton joukkue, täynnä mikki hiiriä. Ei mulla muuta.


Poissa miolta

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 970
    • Profiili
Vs: Kärpät–Tappara 03.10.13 (To)
« Vastaus #46 : Lokakuu 04, 2013, 11:36:50 »
Sen jälkeen Tappara oli pelin päällä, ihan ok, laukaukset vain jäi liian paljon matkalle ja kiekkoa kuljetettiin taas turhaan osassa paikkoja.

Tuon "Pelin päällä" termin käyttäminen pitäisi kieltää kaikkinensa. Tässä viime ja tämän vuoden aikana itse olen sisäistänyt, että Tapparan valmennus tuota käyttää silloin kun:

a) olemme hävinneet ottelun
b) olemme näennäisesti "hallinneet" ottelua
c) tämä siksi koska vastustajan ei enää 1-2 maalin johdossa ole enää tarvinnut muuta kuin puolustaa
d) kaikki hyökkäykset ovat menneet kulmiin pöyrimiseksi vailla kunnon maalipaikkoja
e) mitään hyökkäyksiä ei ole ajettu kohti maalia
f) vastustajan maalivahti on kiitellyt harvinaisen helposta ottelusta ( +/- 10 torjuntaa tai helppo nollapeli)
g) peli on oikeasti ollut Tapparan osalta todellista kuraa

Munaton joukkue, täynnä mikki hiiriä. Ei mulla muuta.

Samaan listaan sanan "potentiaalia" kanssa. Tyhjä termi joka ei merkitse yhtään mitään ja käytetään kun ei mitään muuta osata sanoa..
8onsekova16(Vastaus #362 : Elokuu 19): Mitä maalimäärään tulee niin uskon että Tappara tekee ainakin 18-24 maalia enemmän kuin viimekaudella

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Kärpät–Tappara 03.10.13 (To)
« Vastaus #47 : Lokakuu 05, 2013, 10:00:17 »
Aika karmaisevia maaleja, kun katselin koostetta vielä uudestaan ja tarkemmin.

- Toisessa maalin edessä oleva vastustaja on merkkaamatta. Saravo häviää pelin oikeassa kulmassa ja Kankaanperä seisoo jalat suorana tilanteen ulkopuolella.
- Kolmannessa Ville Niemisen menetys siniviivan alla. Tämän jälkeen sekavaa kaaosta ja Pokan nousu maalin kulmalle. Tapparalla on KAKSI pelaajaa maalilla ja vielä kolmas jonka pitäisi ottaa Kemppainen. Tästä huolimatta se on juurikin viimeksi mainittu joka saa kosketuksen kiekkoon ja sohii sen maaliin.

Aika D-juniori kamaa siis. Positiivista on, että tällaiset on yleensä pelistä karsittavissa.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!