Asunto ja auto etuna, henkilö ei siis maksa itse niitä suoraan, huomioidaan kyllä henkilön verotuksessa lisäämällä palkan päälle niitten verotusarvon verran lukemaa. Ettei ne ole siten ihan ilmaisia McRae:llekaan. Esimerkkinä, rahapalkka 180k + autoedun verotusarvo 9k (1kEUR x 9kk) + asuntoedun verotusarvo 1k x 9kk) eli 198k mistä lasketaan maksettava vero.... mikä vähennetään 180k:sta. Ja joku joutuu maksamaan asunnon ja auton kulut, leasing maksut...onko sitten Tappara vai sponsori.
Ei minun mielestä hänellä ole varaa naureskella, verottajalla kylläkin. Ei taida loppujen lopuks jäädä AHL palkkaan nähden täältä kuin reilu tuplapalkka. Ei missään nimessä ole eläkerahat kasassa ja motivaatio itsensä kuntoon laittamisesta pitäisi olla vahva!
Nyt kuitenkin on ristiriitaista uutisointia, 125k tai 250k taalaa palkka. Voisko olla julkaisematon optio toisesta kaudesta?
Minun mielestä McRae ei ole hommattu ykkössentteriksi, kakkoseks kuitenkin kuntoutuksella. Barkov Jr:n piti olla ykkösen keskellä mutta kotkan siivet kaartoikin Floridaan ja ihme tahtuu jos palaa. Tämän riskin ei oletettu realisoituvan seuran ja joukkueen johdossa vielä tänä kautena.