Kirjoittaja Aihe: Marko Mäkinen  (Luettu 142782 kertaa)

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #90 : Huhtikuu 11, 2006, 18:22:10 »
IS Veikkaaja huhuilee, että Mäkinen keskustelee jo Tapparan kanssa. Eli, toivokaamme me "puusilmäiset Marko-fanit" jatkosopparia. Toivottavasti saadan Mäkisen rinnalle joku "kova luu", niin olisi todellinen jarruketju valmis.

Veikkaaja kertoo myös, että Mäkisen perässä ovat HIFK, Lukko ja SaiPa. Huom! Ei Bluesia.

Mulla on varmaan eri painos ko. lehdestä, kun ei siinä puhuta Mäkisestä mitään...

Poissa Putkiluistin

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 109
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #91 : Huhtikuu 11, 2006, 18:42:46 »
Mulle on kans tullu eri painos. Yritin epätoivoisena etsiä kyseistä juttua mutta ei löydy.
Aika monelle tulee varmasti kyseinen lehti,joten ei taida olla kovin järkevää keksiä itse noita uutisia. :-\
Liike on varsin hidasta ja kiekollinen taito on rajallinen.

SPL

  • Vieras
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #92 : Huhtikuu 11, 2006, 19:17:58 »
Mäkinenkin on viihtynyt Tapparassa jo liian kauan. Tehköön mitä halutkoon, mutta tuskin moni joukkue huolii. Jos huolii niin surkeella palkalla. Tuskin Tapparakaan mitään erikoista maksa.

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #93 : Huhtikuu 11, 2006, 22:04:08 »
Miksei Makkolle ole jo avattu adressia?
Perkeles ollaan me ennenkin niitä hänelle tehty pelko pepussa.
Aina on sopparia jatkettu.
Ei olla koskaan epäonnistuttu:)
No ehkä se on turhaa, tämä ketju kertokoon mietteistämme.
(Leinonen kuitenkin käy salaa lukemassa täällä)
Voidaan me toki joku Sepe Surffarikin hyväksyä nelosketjuun suojatyöpaikalle.
Mutta mitä Sepe antaa Tapparalle?
Hävitään siinä loppupeleissä kuitenkin kaikenmailman "vaihtokaupoissa".
Makko on äijä.
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #94 : Huhtikuu 12, 2006, 17:00:35 »
En sitä itse keksinyt, ystäväni kertoi asiasta. Joten, älkää kiitos minua syyttäkö.

Voi olla, että kyse oli Urheilukanavan uutisistakin, koska niistäkin puhuimme... Anteeksi kuitenkin.

Poissa Skake

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 55
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #95 : Huhtikuu 24, 2006, 15:11:47 »
makko toivottavasti myös ensi kaudella tapparassa.makkolle enemmän vastuuta..

Poissa HAL9000

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 156
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #96 : Huhtikuu 25, 2006, 10:48:55 »
Ainakin niin kauan kuin nykyinen tasapelittömyyssääntö on liigassa, Mäkistä ei kannattaisi päästää pois. Vai kuka muu Tapparasta pistää rankkarit sisään yhtä hyvällä varmuudella, kysyn vaan. Jotain kertoo kai sekin, kuinka paljon Rautakorpi antoi Mäkiselle luottoa rankkarispesialistina - huolimatta siitä, mitä eri palstoilla on pälätetty Mäkisen olleen päättyneellä kaudella Rautakorven inhokkilistalla. Tämän lisäksi Mäkinen on usein tempauksillaan ensiluokan crowd pleaser fanikatsomolle.

Toki Mäkisellä on pelaajana puutteita. Mutta jos jotain pitkään joukkueessa olleita pelaajia olisin heivaamassa pois päättyneen kauden perusteella, "Makko" ei kyllä olisi lähelläkään listan kärkipäätä.
exit(0);

Poissa Jude70

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #97 : Huhtikuu 25, 2006, 18:59:16 »
Samaa mieltä olen Makosta...Tottakai puutteita löytyy,kuten monelta muultakin,mutta Makolla on elementtejä,joita toivoisin näkyvän muillakin pelaajilla.
Mahtava tsemppaaja,voimakas kulmavääntäjä...unohtamatta arvoa rankkareissa.
Niin, ja se Suuri Tapparasydän.
Marko kuuluu ehdottomasti ensi kauden joukkueeseen...toivottavasti myös Mikki sen ymmärtää.
-Tappara Forever-

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #98 : Huhtikuu 25, 2006, 19:22:04 »
Niin, JR ei antanut Mäkiselle luottoa ennen kuin pelaajat ehdotti ja Makko heitti sisään. Vaikka playoff-pelit meni hyvin, oli Mäkisen kausi kuitenkin varsin vaisu. Ja mieshän kuulemma nautti aika kovaa palkkaa että että... Jos tuo Nieminen tulee, niin se on vähän saman osaston kaveri kuin Makko, eli kertoisiko siitä että Mäkinen olisi lähdössä?
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Hazu The Man

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 65
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #99 : Huhtikuu 26, 2006, 15:01:04 »
Juu mä olen kanssa samaa mieltä että Mäkisen pitää pysyä riveissä; kattokaa vaikka Ässien Forsbackaa pleijareissa, eikä todellakaan mikään samettikäsi ni Makko taidoiltaan ihan eri luokkaa ja Mäkisen tyylisiä pelaajia pitää aina olla rosterissa!!!


ps. mieshän on rankkarispelialisti kuten toverit ovat jo maininneet

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #100 : Huhtikuu 26, 2006, 15:06:32 »
Ei saanut Makko vielä uutta sopimusta. Eli, taidamme me "puusilmäiset hullut Makko-fanit" kokea sen pahimman. Äijän suuntana Pelicans, sanoo IS Veikkaaja. Ei, en halua kuvitellakkaan sitä.

Toivottavasti uusi sopimus tehdään sitten myöhemmässä vaiheessa.

Poissa pikipoika

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 78
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #101 : Huhtikuu 26, 2006, 15:10:15 »
Olen samaa mieltä ton Predatorin kanssa.Jos äijä istuu penkillä melkein koko kauden niin ei siinä ainakaan motivaatio kasva.

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #102 : Huhtikuu 26, 2006, 15:18:34 »
Niemisen tulo taisi olla viimeinen isku Makkon uralle Tapparassa. Kiitos kaikesta Makko ja kaikkea hyvää sinne mihin suuntaat. Toivottavasti saa sellaisen roolin missä pääsee käyttämään myös kiekollisia taitojaan hyväksi.

Poissa Henkka

  • aasian tuntija
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 736
  • I quarantee we will...
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #103 : Huhtikuu 26, 2006, 16:01:30 »
Pelsuilla on huomenna tiekkari klo 11. Saas nähdä löytyykö Mäkinen uusien pelaajien nimilistasta. Hän siis tähän asti vain neuvotellut Pelicansin kanssa sen Veikkaajan huhun mukaan. Varmana asiana mies ei ole siirtymässä vielä mihinkään.
"Se on ihmiset sillä lailla, että oli siellä kirvesnuttujen alla ketä hyvänsä, niin heitä mennään kannustamaan, eikä itketä joukkueen paskuutta, sillä Tappara on aina terästä."
-ajl

Poissa Josif

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 40
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #104 : Huhtikuu 26, 2006, 18:20:33 »
Mäkinen nähty tänään tamperelaisessa pizzeriassa.