Kirjoittaja Aihe: Marko Mäkinen  (Luettu 142818 kertaa)

Poissa Eepi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #60 : Huhtikuu 01, 2006, 20:59:25 »
Ei voi muutakuin toivoa nyt aivan tosissaan, että Leinonen älyää alkaa keskustelemaan Mäkisen jatkosopimuksesta pikemmiten. Äijä pelasi aivan loistavat playoffit, vaikka niitä pelejä olikin vain vähän. Upeita niitejä ja komeita rankkareita kauden mittaan. Playoffeissa vastuu kasvoi, ja se näkyi tuloksissakin. Todella tyytyväinen olen Makkoon, lisää tälläisiä miehiä!

Toivotaan, että Mäkinen haluaa vielä pysyä Tapparassa ja jatkosopimus kiinnostaisi myös toista osapuolta...

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #61 : Huhtikuu 01, 2006, 21:17:51 »
Kyllä oli mukava ylpeänä kantaa Makon playoff pelipaitaa vuodelta 2002 ylle nämä playoffit. Loistavaa peliä, kiitos Makko.

Poissa Volkkarijermu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
    • Tuning
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #62 : Huhtikuu 02, 2006, 10:29:22 »
Musta tuntuu, että ei Mäkisellä oikeen oo tulevaisuutta eikä jääkiekkouraa muualla kuin Tapparassa.
www.modificars.fi Wössner, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, Continental, Martelius, Oettinger......

Poissa Jude70

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 81
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #63 : Huhtikuu 02, 2006, 13:17:12 »
Marko pelasi jälleen hienot Play-offit.Erittäin tärkeä pelaaja Tapparalle...myös henkisellä puolella.Makkoa ei missään tapauksessa saisi päästää lähtemään.Nousee karvat pystyyn pelkästä ajatuksesta,että Marko pelaisi jossain muussa liigajoukkueessa.Ehkä viimeinen pelaaja, jonka muualle päästäisin. Makolla on suuri Tapparasydän.
-Tappara Forever-

Poissa Miketti

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 532
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #64 : Huhtikuu 02, 2006, 14:36:33 »
Mikäli Janne lopettaa niin tässä kapteeni numero 1! Henkisesti joukkueen tärkeimpiä pelaajia ja playofseissa ja ylipäätään muutenki todella tärkeä pelimies, tekee sitä duunia mitä ei huomata. Myös väriläiskä niin kentällä kun sen ulkopuolellakin.

Poissa Volkkarijermu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
    • Tuning
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #65 : Huhtikuu 02, 2006, 18:36:29 »
Ja jos Leinonen tarjoo sopimusta, niin ilman muuta ens kaudella Makko suurempaan rooliin ja enemmän tarjota vastuuta. Voishan sitä koittaa vaikka ylivoimassa ;)
www.modificars.fi Wössner, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, Continental, Martelius, Oettinger......

pertsa

  • Vieras
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #66 : Huhtikuu 02, 2006, 20:38:37 »
Äkkiä Mäkiselle sopimus,kyl mieltä lämmittää kun käy aina kiittämässä faneja pelin jälkeen.Mun mielestä yks Tapparan parhaita pelaajia tän vuoden pudotuspeleissä.Omistaa kirvessydämen....pitkä soppari Makolle ehdottomasti

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #67 : Huhtikuu 02, 2006, 21:02:37 »
Äkkiä Mäkiselle sopimus,kyl mieltä lämmittää kun käy aina kiittämässä faneja pelin jälkeen.

tää on kyllä totta! harvoin tapahtu sitä ettei Mako olis kiitämässä faneja!!

Hyvä esimerkki Poris vaikka jäätiin lomalle niin Mako tuli pelin jälkeen käsi sydämmellä kiittä faneja <3<3<3

ehdottomasti jatkosopimus.. vaikka ei kentällä paljoo saiskaan aikaa niin joukkueelle todella tärkeä pelaaja.. hengen luoja<3
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa rämä

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 660
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #68 : Huhtikuu 02, 2006, 21:15:07 »
Pakko kirjoittaa Makkostakin pari sanaa.
Onhan se niin, mitä kovempi paikka sitä tärkeämpi äijä tämä Turkulainen kolossi on.
Taakse jääneeltä kaudelta tietenkin muistetaan rankkarit ja hyvät pleijarit taas, tosin järkytävän lyhyet.
Mäkinen on vuosien saatossa lyönyt moneen ikuisen merkkinsä.
Uskollisesti mies muistaa tuulettaa fanikatsomolle onnistumsien hetkillä. Vaikeinakin aikoina kiittää tuesta.Tilanne olkoon kuinka epämukava tahansa.
Mä olen aina pitänyt hänestä. Tosin silloin kun Rautakorpi hänet jostain kaivoi rosteriin olin ajatuksin:
"Mikä hemmetti tää äijä oikein on".
Ei tarvinnut kauaa arvailla silloin.
Mä en osaa sanoa onko ensi kaudella Makkolle käyttöä. Onneksi vastuun kantavat viisaammat.
Toiset toki heittäisivät äijän empimättä onkimaan onneaan muualle.
Muistelkaa parhaita hetkiä ketjulta Kossu- Kuki- Mäkinen. Tyynesti on yksi mies kantanut roolinsa enempiä vaatimatta.
Mä en päästä porua jos jatkoja ei heru. Vastaavaa asennepelaajaa nykypäivänä saa silti pitkään arpoa jos selaista edes on hakusessa. Vähän kuin rulettia pelailisi viimeisellä lantilla.






« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2006, 21:17:14 kirjoittanut rämä »
-Henkilökohtaisista syistä-

Poissa Miku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 161
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #69 : Huhtikuu 03, 2006, 07:28:24 »
Jatko pahvia ja kiiruusti Makolle!
Ei voi "fani-ystävällisempää" pelaajaa olla, ei voi kuin ihailla sitä asennetta millä mies työskentelee joukkueen ja fanien eteen.Nämä vaihto-aitioon menneet kiekot ja ilta-sanomien tähtipalkinnot( edit:taisi kyllä olla joku rakentavin pelaaja tms.) jotka ovat päätyneet monien pikkupoikien "aarrearkkkuun", ovat tehneet heidät varmasti onnelliseksi vielä pitkäksi aikaa.
Tämä on minun mielestäni se suurin arvo mikä kyseisellä herralla on, sitä ei moneltakaan enään nykypäivänä löydy, eikä se näy missään tilastoissa ( ehkä välillisesti yleisömäärissä?).
Pidä nyt Leinonen kiinni tästä miehestä, kun meillä kerta siihen on mahdollisuus.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2006, 09:44:30 kirjoittanut Miku »

Poissa tomahawk

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 147
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #70 : Huhtikuu 03, 2006, 12:10:40 »
Tässä kohtaa on pakko kommentoida että kyllä: Marko on aina kiittänyt yleisöä. Marko on myös pistänyt muutaman nätin rankkarin sisään. Ja kyllä, Marko oli myös suhteellisen aktiivinen pleijareissa. Mutta oliko Markon esitykset tällä kaudella riittävän hyvät jatkosopimukseen? Mielestäni eivät. Fyysistä peliä aivan liian vähän. Kauden aikana noin 90 % peleistä meni mukana surffaillessa, saamatta juuri mitään aikaiseksi. Toki surffailihan moni muukin (esim. toinen Marko), mutta topikki koskee nimenomaan Mäkistä. Satunnaista fyysisyyttä lukuunottamatta Markolla ei todellisuudessa tunnu enää olevan juuri mitään annettavaa Tapparalle, ja kuka tahansa junnukin voi silloin tällöin heittää pienet kynät... Ehdottomasti fanien keskuudessa yksi yliarvostetuimmista pelaajista. Molemmat Markot pois ja pelimiehet tilalle! Ei sota yhtä Markoa (tai kahta) kaipaa.

Poissa Gary Strang

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 36
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #71 : Huhtikuu 03, 2006, 12:28:03 »
Paljon on Marko vaisuuntunut niistä värikkäimmistä kausistaan. Liekö parin edellisen kauden ajan koko joukkuetta vaivannut anemia jäänyt Markolle vieläkin päälle. Tosin pudotuspeleissä nähtiin jo paikoin sitä vanhaa kunnon Mäkistä.

Mielenkiintoista nähdä arvioivatko Leinonen & Rautakorpi Mäkisen jatkosopimuksen arvoiseksi vai ei. Minun Tapparassani Mäkiselle on aina tilaa. Tai muotoillaan asia mieluummin niin päin, että mieluummin katselen Mäkistä oman joukkueen kuin vastustajan paidassa.

Ylempänä mainitut Mäkinen kapteeniksi -hössötykset voi jättää omaan arvoonsa. Jos niin ikävästi käy, että Janne tähän kauteen lopettaa, C pitäisi mielestäni ommella Tuukka Mäntylän paidan rinnuksiin.
Oh, why are all good things so tasty?!

- Homer J. Simpson

ressi

  • Vieras
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #72 : Huhtikuu 09, 2006, 09:38:46 »
Eilisessä Tamperelaisessa luki jotta..."Sarjajyräksi vajonnut Marko Mäkinen siirtynee ensi kaudeksi pääkaupunkiseudulle." Mahtaako tuo todella pitää paikkaansa ja mikähän seura olisi kyseessä? Sääli jos näin todella on, itse olisin mielelläni nähnyt miehen edelleen Tapparassa...

Poissa Betonileuka

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1160
    • Profiili
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #73 : Huhtikuu 09, 2006, 11:35:42 »
Eilisessä Tamperelaisessa luki jotta..."Sarjajyräksi vajonnut Marko Mäkinen siirtynee ensi kaudeksi pääkaupunkiseudulle." Mahtaako tuo todella pitää paikkaansa ja mikähän seura olisi kyseessä? Sääli jos näin todella on, itse olisin mielelläni nähnyt miehen edelleen Tapparassa...

Ja minä protestoin ja syön ensi kauden kausarini mikäli Makko lähtee!

Poissa Volkkarijermu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 105
    • Profiili
    • Tuning
Vs: Marko Mäkinen
« Vastaus #74 : Huhtikuu 09, 2006, 12:21:18 »
Ei varmaan oo paljoo vaihtoehtoja seuran suhteen. Jokereissa ei Makkoa tarvita, Blues koittaa hankkia vaan huippupelaajia, että saisivat edes joskus jotakin aikaan. HIFK on aika varmasti Makon seura jos pääkaupunkiseudulla liigaa pelaa. HIFK sopisi kaikki parhaiten Makon peliyyliin.
www.modificars.fi Wössner, Bilstein, Eibach, G&M, Koni, KW, Continental, Martelius, Oettinger......