Aake kirjoitti Arvaajaa lainaten: "Ihmeteltiin miksi Mäkistä peluutetaan neloskentässä kun pontenttiaali ois parempaan. Samassa jutussa kritisoitiin MOjasta, Lainetta ja Venäläistä tehottomuudesta. En oo nähnyt tällä kaudella kuin yhden pelin. Mutta olen silti samoilla linjoilla. Mäkinen isompaan rooliin ja alisuorittajat pienenpään. Ja eikö siinä ykkös ylivoimassa vois peluuttaa ihan hyvin Mäkistä maskimiehenä Reteen tilalla."
Tätä ihmettelee moni muukin. Tuntuu, että Jukka antaa kuumille pelaajille mahdollisuuden isompaan rooliin vasta melko pitkän "kuumana olon" jälkeen. Samoin, jos jollain pelaajalla ei kulje, hän saa pitkään yrittää palata tasolleen.
Mun mielestä Mäkisen iso rooli olisi juuri tuo yv:n maskimies, etenkin 5 - 3 yv:ssä. Ja toinen profiilin nosto voisi olla paikka nelosessa, mutta "lisää taklauksia". Tässä on vaan se huono puoli, että nykyisen SM-liigan tuomarilinja ei katso hyvällä kovia tööttejä, valitettavasti.
Venun tehottomuudesta olen jokseenkin eri mieltä. Ajoittaisesta mailan liiallisesta puristamisesta huolimatta potentiaalia miehessä löytyy.