Kirjoittaja Aihe: Dragan Umicevic  (Luettu 89232 kertaa)

Poissa TaPPi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1322
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #315 : Huhtikuu 20, 2013, 18:50:53 »
Kyllähän tämä kaveri ihan omasta tahdostaan kamat pakkaa kauden päätteeksi ,vaikka halua olisi Tapparalla pitää mies täällä. Kyllä siinä varmaan itse kukin turhautuu ,jos pitää itseään joukkueen parhaana pelaajana ja joutuu kolmosessa pelaamaan vaikka Barkov ja Connolly on poissa. Kyllä sitä nyt oikeasti pitäisi Umia kakkosessa peluuttaa ,jos joutuu kolmosessa pelaamaan ja joukkue ottaa turpaan niin kyllähän siinä turhautuu. Joukkueen taitavinhan pelaaja tämä kaveri on ,mutta sitä potenttiaalia ei kyllä kolmosessa peluuttamalla saavuteta. Vähempi peliaka ja vähemmän onnistumisia = huono pelihuumori. Enempi peliaikaa,vastuuta ja onnistumisia = hyvä pelihuumori. Tämä kaveri jos kuka elää onnistumisista

Poissa Iceman88

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 188
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #316 : Huhtikuu 20, 2013, 18:50:59 »
helppo huudella täällä idioottimaiseks... Kuinka moni teistä ei lyä takasin. Mä ainaki tumppaan heti päähä jos joku tönii.
Teko oli väärin ja olisi pitänyt miettiä joukkuetta ennen temppua, mutta itse olisin saattanut toimia tilanteessa täysin samoin. Pieni napautus jaloille "ok", Savinainen veti vaarallisesti samanlaisen käsille.

Poissa Kolme Seppää

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1318
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #317 : Huhtikuu 20, 2013, 19:01:53 »
helppo huudella täällä idioottimaiseks... Kuinka moni teistä ei lyä takasin. Mä ainaki tumppaan heti päähä jos joku tönii.

Ne, joilla kupoli kestää tällaisissa tilanteissa, nostelevat kannuja. Esimerkiksi Nieminen ja Koskiranta saavat koko ajan enemmän rottailua osakseen, mutta pitävät päänsä kylmänä.

Poissa ProTappara

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 178
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #318 : Huhtikuu 20, 2013, 19:08:52 »
Umpiurpo huitaisu, mut ei tää peli kyllä siihen ratkennut. Jos ei tuu ekstrapenalttia, niin seuraavassa pelissä voi taas tapahtua ihan mitä vain, ja siinä on oma viehätyksensä siinäkin, et kaikki ei ole ihan robotteja tuolla.

Ei sillä, etteivätkö moiset vahingoittamisyritykset olisi todella hanurista. En valita ollenkaan, jos tulee ekstrapenalttia, mut sitä pitää sit tulla molemmille hakkaajille.

Poissa sentteri26

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 101
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #319 : Huhtikuu 20, 2013, 19:18:48 »
helppo huudella täällä idioottimaiseks... Kuinka moni teistä ei lyä takasin. Mä ainaki tumppaan heti päähä jos joku tönii.

Näille kavereille kuitenkin maksetaan palkkaa, ja siihen sisältyy, että pää pitäs pitää kylmänä. Vaikka peli oli 3-0, sitä oli kuitenkin jäljellä vielä 14 minuuttia. En kyllä sitä tarkota, että peli olis ratkennut täysin tohon rangaistukseen, mutta olihan se nyt viimeinen niitti arkkuun.

Lisäks syöttää taakse ja hakee hienoo kun on yksin maalin edessä. Ei vaan uskalla ratkaista itse.

Kuitenkin sitä mieltä, että 5+20 liian iso rangaistus, vaikka noin tyhmä temppu olikin. Lyömisen jälkeen jäihin niin kyllä penalttia tulee. Ikävä kyllä tapparan miehet ei pelaa neitikiekkoa, ois Palolakin heittänyt jäihin niin Savinaisellekkin 5 ois pitäny napsahtaa.


Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #320 : Huhtikuu 20, 2013, 19:22:46 »
5+20 oli oikea tuomio, siitä ei lienee kuitenkaan epäselvyyttä, MUTTA Savinaisen temppua pidän pahempana. Miksi? Siksi, että kun lyöt pohkeille, se sattuu tosi paljon, mutta ei aiheuta sen kummempaa. Mutta kuin lyöt käsille, ja esim. veneluu murtuu, niin se on 6 kk paussia.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa grassinen

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1718
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #321 : Huhtikuu 20, 2013, 19:23:50 »
Tyhmä temppu, mutta tosiaan ei ratkennut peli siihen. Savinaamari teki vähintään yhtä törkeet ja 2min... dumarit.
Tosiaan on selkeesti taitavin koko joukkueesta, ratkasukenttiin eikä tonne duunarikenttiin, eihän tää mikään duunari oo vaan taitava kun mikä, itteekin turhauttais pelata jotain 10-12min joidenkin puukäsien kanssa.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #322 : Huhtikuu 20, 2013, 19:27:33 »
Jos turhauttaa pelata näiden puukäsien kanssa, niin sitten tämän hetken osoite on täysin väärä. Nämä puukädet ovat meidän pelaajia, parempia ei tähän hätään ole saatavilla.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa tukkajukka2012

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 477
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #323 : Huhtikuu 20, 2013, 20:29:04 »
Mun mielestä Umin tyhmin temppu tässä pelissä oli se taakse syättö läpiajosta.. Porilaisen lyöminen on aina oikein ;D

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #324 : Huhtikuu 20, 2013, 20:33:17 »
Symppaan Umia teon typeryydestä huolimatta. Marttinen pelaa todellista liaanikiekkoa, saa jatkuvasti roikkua miehissä kiinni ja on repinyt Tapparalaisen kypärän päästä varmaan joka pelissä. Jäähyjä näistä ei kuitenkaan tule.

Nappi pohkeille olisi kuitenkin pitänyt hoitaa vähän fiksummin - niin että siitä ei jää kiinni.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Vilttitossu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1716
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #325 : Huhtikuu 20, 2013, 21:35:46 »
Oli tosi hieno ratkasu todelliselta joukkuepelaajalta, lisää näitä ja vitosen jäähyjä, ni mestaruus on varmasti meidän!
"Varo ettei talos pala!"

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #326 : Huhtikuu 21, 2013, 11:14:38 »
Tyhmä.

Toivottavasti tästä ja Savinaisen tempusta ei tule jatkoseuraamuksia. Parempi, että kaikki pelaa ja pelaamalla ratkaistaan nämä pelit.
Valitettavasti vaatii rohkeutta ja pelisilmää kurinpidolta jättää asia ilman lisärankaisua.

Onko Tappara tai otteluvalvoja yms ilmoittanut tätä ja Savi-naisen tekoa eteenpäin??

Poissa Naapuri

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1552
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #327 : Huhtikuu 21, 2013, 11:32:55 »
helppo huudella täällä idioottimaiseks... Kuinka moni teistä ei lyä takasin. Mä ainaki tumppaan heti päähä jos joku tönii.
Tällaiset ajatukset kyllä ovat hienoja. Kuvaa kirjoittajaa hyvin. Toivottavasti emme tunne toisiamme.

Itse tilanteessa tuo rangaistus oli aivan oikea. Tyhmä teko Umiceviciltä. Marttinen on todella ärsyttävä pelaaja, mutta tekee juuri sitä, mitä pitääkin hänen tehdä ja minkä säännöt sallivat. Toisaalta kyllä esimerkiksi Ville osaa nuo samankaltaiset ärsyttämistemput hyvin. Tää on juuri sitä pleijarikiekkoa, mikä tekee siitä niin hienoa. Siinä otetaan miehestä mittaa niin henkisellä, kuin fyysisellä puolella.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #328 : Huhtikuu 21, 2013, 11:59:57 »
helppo huudella täällä idioottimaiseks... Kuinka moni teistä ei lyä takasin. Mä ainaki tumppaan heti päähä jos joku tönii.
Tällaiset ajatukset kyllä ovat hienoja. Kuvaa kirjoittajaa hyvin. Toivottavasti emme tunne toisiamme.

Itse tilanteessa tuo rangaistus oli aivan oikea. Tyhmä teko Umiceviciltä. Marttinen on todella ärsyttävä pelaaja, mutta tekee juuri sitä, mitä pitääkin hänen tehdä ja minkä säännöt sallivat. Toisaalta kyllä esimerkiksi Ville osaa nuo samankaltaiset ärsyttämistemput hyvin. Tää on juuri sitä pleijarikiekkoa, mikä tekee siitä niin hienoa. Siinä otetaan miehestä mittaa niin henkisellä, kuin fyysisellä puolella.
Täysin samaa mieltä naapurin kanssa. Toivottavasti todellakaan ei tunneta tai kohdata snakarin jonossa tukkajukan2012 kanssa. Kyllä tarvitsee pystyä pitämään kasetti kasassa, vaikka ärsytystä tuleekin. Se on sama kuin lasten kanssa, älä lähde tunteeseen mukaan ja selviät tilanteesta voittajana. Marttinen erittäin ärsyttävä pelaaja, mutta onhan meilläkin tosiaan Ville, joka samalla mitalla jakaa pikkusikaa.

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Dragan Umicevic
« Vastaus #329 : Huhtikuu 21, 2013, 14:50:22 »
No on täällä myös turhaa jeesustelua aiheesta. Serbiveri välillä kuohahtaa, ei sen ihmeempää, sen kanssa on elettävä. Tietenkin tyhmä isku mutta matka jatkuu. Itse ainakaan tuomitse miehen tekoa.