Tappara.info on suljettu 02.01.2016 alkaen. - Siirry Tappara.co palstalle!
Kuuleppas Rämä, sä ku oot loimaalta, missäpäin Molari piileskelee nykyään?
Jaa on Rämä Loimaalta, on sieltäkin matkaa kotipeleihin.
Eihän mulla ole kotipeleihin matka eikä mikään.Reilu tunti jos ei pelkää karseita sakkoja.
Lainaus käyttäjältä: rämä - Syyskuu 23, 2006, 17:25:53Eihän mulla ole kotipeleihin matka eikä mikään.Reilu tunti jos ei pelkää karseita sakkoja.Niinno jos on tykki alla nii mikäs siinä. Ja muutenki. Mulla menis helposti semmoset 4h ku lähtisin pelissä käväsee. Noo mutta mitäs näistä mitäs näistä, otanpa oluen sen kunniaks.
Lainaus käyttäjältä: Luuseri - Syyskuu 23, 2006, 17:28:49Lainaus käyttäjältä: rämä - Syyskuu 23, 2006, 17:25:53Eihän mulla ole kotipeleihin matka eikä mikään.Reilu tunti jos ei pelkää karseita sakkoja.Niinno jos on tykki alla nii mikäs siinä. Ja muutenki. Mulla menis helposti semmoset 4h ku lähtisin pelissä käväsee. Noo mutta mitäs näistä mitäs näistä, otanpa oluen sen kunniaks.Koska ei voi vielä ottaa Tapparan voiton kunniaksi olutta, olen ottanut jo muutaman sen kunniaksi, että mulla on syntymäpäivät..tänäkin vuonna.Ja nuorimman kissan ristijäisistä tulee kahdeksan päivän kuluttua vuosi.Kyllä syitä löytyy.
Oikein paljon onnea täältä Vaasan suunnasta!!!