Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi meidän fanien pitäisi huolehtia & huolestua siitä että Tappara hankkii kallispalkkaisia pelaajia.
Mun mielestä vaan sen parempi mitä parempia pelaajia tänne saadaan hankittua. (nimimerkillä toista se oli silloin aikanaan kun Virpiöt ja Sindelit oli Tapparan kärkihankintoja).
Sitten itse asiaan. Umicevic olisi tänne tullessaan erittäin ristiriitainen tapaus. Itse asiassa luulin Hakametsän, tai ainakin Tapparan puoleisten ovien jo sulkeutuneen Umin osalta viime kevään jälkeen. Siitä ei ole kyse, etteikö viime keväällä olisi ollut yksi Tapparan kantavia voimia ja joka Barkovin loukkaannuttua otti paljon vastuuta esim. pelintekijänä. Kuitenkin Umicevicin pelityyli erittäin epäsuoraviivaisena hyökkääjänä mielestäni lopulta vain kuvasti hyvin sitä minkä takia Tappara Ässille hävisi. Mutta se siitä, nyt on uusi kausi ja Tapparalla on mukavasti joukkueessa suoraviivaisia maalintekijöitä (Palola, Jormakka, Kuusela) sekä tarvittavaa röyhkeyttä ja kamppailuvoimaa (Green, Nieminen, Sawada, Plihal) että kyllähän tuohon joukkueeseen vielä yksi pelintekijä mahtuisi.