Mä en oikeen ymmärrä mistä tälläinen ilkeily/vähättely kumpuaa? Epäilettekö tosissaan Tapparan seurana valehdella syistä kaverin lähdölle? Olettteko tosissaan ettei Justin vahvistanut joukkuetta, vaikka pelituntuma oli vähissä? Pitääkö meidän nyt tosissaan pelätä, että sharkit värvää esim. Saravon tai Leimun?
Mielestäni Braun oli ihan ok tapaus ja toivoisin Tapparan värväävän vastaavan yleispuolustajan tilalle.
Omasta puolestani ainakin haluan korostaa,että niin kun aijemmassa kommentissani sanoin,että nyt on eri markkinat kun normaalisti. Normaalisti Braun olisi ilman muuta ollut loistava hankinta ilmiselvä keep,keep kaveri!! Mutta entiedä oliko loukkaantumista,tuntuman puutetta jne vai mikä oli,niin ei mun mielestä mikään must pelaaja,kun ottaa huomioon sen,että NHL kausi on vaarassa peruuntua kokonaan ja Foster on palaamassa. Ei kannata Braunin takia viedä yhtä ulkkaripaikkaa MUN MIELESTÄ!!
Asia voidaan laittaa myös näin,että jos jostakin ulkkarista pitäisi luopua,että mahdollisesti saadaan esim Tammikuulla joku täsmäase lockout markkinoilta,niin eikö valintasi osuisi Brauniin? Kun otetaan huomioon,että Connolly on mahdollista pitää täällä ensi kaudellakin.