Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Virheilmoituksia palstalla?

(1/6) > >>

Ljpp:
Aikasemmin palstaa vaivanneiden Bad Gateway ilmoitusten takia olemme muuttaneet palvelimen konfiguraatiota merkittävästi - poistimme NGINX (lausutaan Engine X) välityspalvelimen kokonaan käytöstä.

Tuunaustyö valmistui sunnuntaina 18.11.2012 klo 19:30

Nyt kysymmenkin jälleen käyttäjäpalautetta palstan luotettavuudesta, eli oletko nähnyt sivustolla palvelinpään virheilmoituksia? Tällä tarkoitetaan Apache WWW-palvelimen ilmoituksia, jotka näkyvät käyttäjälle normaalin palstatoiminnan sijaan virhetilanteen sattuessa. Vastaa yhtävällisesti kyselyyn ja jos ongelmia ilmenee, niin arvostamme kovasti jos laitat copy pastena itse virheilmoituksen tähän ketjuun.

Ja huomaathan, että kyseessä on nyt siis virheilmoitukset tämänpäiväisen huoltotyön jälkeen. Aikaisemmat ongelmatilanteet eivät kuulu kyselyn piiriin, sillä niillä ei ole enään merkitystä tehtyjen muutosten myötä.

Screamager:
Ehjänä on säilynyt, päivitellään jos ilmenee vastaisia kokemuksia.

Nopeudessa en ole havainnut muutoksia.

Ljpp:
Kolme ääntä on tullut virheilmoituksille, mutta ei mitään kommenttia ilmoituksen laadusta. Mahdotonta tutkia ilman lisätietoja - vai olisiko niin ettei nyt ole huomioitu äänestyksen aikarajaa. Vanhat ongelmatapaukset eivät ole relevantteja - nyt kaivataan palautetta toiminnasta tästä eteenpäin.

Miksa:
--Virhe 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Palvelin katkaisi yhteyden lähettämättä mitään tietoja.--

Tollanen virheilmo napsahti tänään ruutuun tossa 13.15 aikoihin. Ihan uus juttu mulle. Tästä toivuttiin painamalla päivitä nappulaa. Käytössä on google chrome selain.

Ljpp:
Kiitos Miksa!

Saatiin virhe myös logiin kiinni. Näyttää siltä, että vika ei ehkä olekkaan NGINX, vaan itse Apache WWW palvelin. Hienosäädettiin taas - ja eikun lisää raporttia jos ongelmia tulee. Alkais oleen korkea aika saada tämäkin kuntoon, mutta ompahan ollu haasteellinen tapaus.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta