Toivottavasti ei mene pahasti OT:ksi, mutta otan kiinni tuohon viimeiseen virkkeeseen, että minulle Tappara olisi vain yritys. Ja että sinulle ja 2000 muulle se on paljon muuta. Pitää paikkaansa, että on olemassa tietty ydinryhmä, joka kaikesta huolimatta on paikalla hallissa. Ja liputtaa 100% Tapparan puolesta ehdoitta. Itsekin olen hallilla ja muutenkin mukana toiminnassa joka tapauksessa. Menee sarjassa tai organisaatiossa miten tahansa.
Tamhockey Oy on kuitenkin yritys, siinä missä kaikki muutkin osakeyhtiöt ja se, että se urheiluseura Tappara menestyy kentällä juontuu pitkälti siittä, että taustayhtiö kehityy jatkuvasti. Luo edellytyksiä taloudellisesti harjoittaa ammattilaiskiekkoilua pääsarjatasolla. Tämä vaatii jatkuvaa kehitystä, vuorovaikutusta kuluttajien(lue:kannattajien) kanssa. Nykyään kaikki median ja markkinoinnin työkalut tulee hyödyntää, jotta saadaan maksimaalinen näkyvyys. Koska sitähän taas sponsorit haluavat, sitä he ostavat Tamhockey Oy:ltä. Ja vieläpä niin, että näkyvyys mediassa olisi positiivista sekä sponsorointi toisi lisäarvoa yritykselle. Halutaan, että oma yritys yhdistetään menestyvään urheiluseuraan.
Kuten itsekin sanoit, 2000 ihmistä on ns ydinryhmää, jotka ajattelevat Tapparaa puhtaasti tunnepuolella. Ovat toisinsanoen no matter what mukana. Kuitenkin pitäisi vielä saada ne 4000-5000 muuta ihmistä myös hallille ja seuraamaan tiiviimmin Tapparaa. Näiden joukossa on myös mainitsemasi gloryhunterit sekä negailijat. Heidän euronsa on ihan yhtä tärkeä kun sinunkin tai minun.