Kirjoittaja Aihe: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?  (Luettu 5634 kertaa)

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« : Elokuu 09, 2012, 17:39:41 »
Minun mielestäni olisi hienoa, jos Tappara ensimmäisenä liigaseurana siirtyisi älypuhelinaikaan ja valmistaisi oman sovelluksen, josta voisi lukea uutiset, nähdä tilastot, kokoonpanot, sarjataulukon, jne. Käsittääkseni Suomessa ei millään liigajoukkueella ole omaa appsiä. NHL:stä voisi ottaa mallia, kun kaikilta joukkueilta löytyy omat sovelluksensa. Jos sovelluksesta saisi kerralla toimivan, voisin itse siitä maksaakin muutaman euron.

Mitä mieltä olette? Olisitteko kiinnostuneita tällaisesta? Mitä sovelluksessa tulisi olla?

Laitoin asiasta viestiä Tapparaan nettisivujen palautelomakkkeen kautta..
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa coly

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3368
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #1 : Elokuu 09, 2012, 18:31:26 »
Menee mutulla mutta eikös HIFK:lla ole joku Taskupeto-sovellus? Lisäksi Jokereillakin sovellus?

Olisihan se hienoa jos Tapparalla jokin sovellus oikeasti olisi.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #2 : Elokuu 09, 2012, 21:51:53 »
Kärpillä tällainen ainakin on.
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

marjaliisa

  • Vieras
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #3 : Elokuu 10, 2012, 06:56:05 »
Taisin ehdotella tällästä juttua jo viime kaudella Tapparalle, muttaei lämmenny.

Poissa Torspo

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #4 : Elokuu 10, 2012, 10:10:26 »
Sain Tapparasta seuraavan vastauksen:

Kiitos kehitysehdotuksestasi.
Meille on tulossa tämän syksyn aikana mobiilisivusto, joka mahdollistaa meidän nettisivujen osittaisen lukemisen helpommin älypuhelimella.
Mobiilisovellusta emme ainakaan toistaiseksi tule toteuttamaan.
 
Mukavaa kauden alkua ja nähdään hallissa!
 
Terveisin;
Anuliisa Leinonen
Tamhockey Oy
"Nämä Saipa-pelit on meille sellaisia El Clasicoita"
- V. Nieminen 7.3.2013

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2012, 15:04:30 »
--Meille on tulossa tämän syksyn aikana mobiilisivusto, joka mahdollistaa meidän nettisivujen osittaisen lukemisen helpommin älypuhelimella.--

Asian vierestä, tämä on erinomainen uudistus. Juuri tänään koitin Tapparan sivuja katsella vähän hitaammalla kännykkänetillä, kestää aivan jumalattoman kauan kun täysimääräisenä kaikkine koodeineen latailee. Olin itseasiassa aikeissa laittaa jo asiasta palautetta, mutta voi vietävä kun ovat itse keksineet jo.

Poissa Jalmus

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 300
  • Basisti luojan armosta huolimatta
    • Profiili
    • Oma sivuni
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #6 : Elokuu 31, 2012, 19:01:08 »
SaiPan fanituotteissa näkyi olevan iPhonen suojakuori ainakin kaverin Facebook-tilapäivityksen mukaan. Tapparallehan sellaista ei sitten varmaan ole tulossa...
Fanituoteasioissa taidetaan olla sellaisia perässähiihtäjiä, tai sitten ei hiihdetä ollenkaan...
...ja tämä on sitten vain yhden miehen mielipide.

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #7 : Syyskuu 02, 2012, 09:36:31 »
Asian vierestä, tämä on erinomainen uudistus. Juuri tänään koitin Tapparan sivuja katsella vähän hitaammalla kännykkänetillä, kestää aivan jumalattoman kauan kun täysimääräisenä kaikkine koodeineen latailee.

Kannattaa asentaa kännykkään Operan Mini/Mobile, tai joku muu selain joka käyttää tietoa pakkaavaa välityspalvelinta (proxy). Pikaisesti vilkaisin että Tapparan etusivu sisältäisi noin 1.9 megatavua dataa, joka on kyllä aika paljon. Esimerkiksi Taloussanomat.fi pärjää noin kolmasosalla (600+KB) ja paljon parjattu sm-liiga.fi kuluttaa vain 320KB.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2012, 09:46:42 kirjoittanut Ljpp »
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #8 : Syyskuu 23, 2012, 19:45:59 »
Mobiiliversio tappara.fi:stä siis julkaistu: http://m.tappara.fi/

Otteluraportit ja tilastosivu näyttävät vielä puuttuvan, ainoastaan maali- ja jäähytilastot pelikohtaisesti tarjolla, mukana kaikki SM-liigan pelit? Pelaajakortit ok. Kehitystä varmaan vielä tapahtuu.

Poissa Maarq

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #9 : Syyskuu 27, 2012, 09:24:55 »
Justiinsa tässä hoksasin että onhan tuo Hokkari olemassa, siitä näkee kaikkien pelien tulokset ja tilastot. Mä latasin sen mun iPhonelle viime viikolla. Valittin just Tapparan mun suosikkijoukkueeks siellä niin se näyttää Tapparan tiedot sit ekana ja nostaa tapahtumat esiin. Mulla ainakin toimii toi hyvin ku tykkään seurata muittenkin pelien tuloksia ja kaikkia tilastoja. Iltaisin ku oon töissä eikä näe matseja mistää niin toi on hyvä, näkee tulosvetokertoimetkin. Ei oo viä ainakaan buginu.

Poissa soosi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2849
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #10 : Syyskuu 27, 2012, 10:55:13 »
Tuo m.tappara.fi on kyllä valitettavasti huikan "kökkö" kun ei pelin aikana näytä livetilannetta heti etusivulla mm. jäähyä.

Poissa tapparamaN48

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 154
    • Profiili
Vs: Tapparalle oma älypuhelinsovellus?
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2012, 18:19:46 »
Tutustuin nyt ekaa kertaa tuohon m.tappara.fi sivuun ja parannettavaa on. Joukkue kohdasta kun avaa esim Aallon pelaajakortin näyttää että Aalto olisi pelannut vain 3peliä 0+0 tehoin en edes jaksanut katsoa muitten pelaajien tietoja kun nekin todennäkösesti väärin.