Tuossa tappeluvideossa *köhköh* paidan selässä luki Henry. Muuten tuo näytti mun mielestäni enemmän eläkeläismuorien käsilaukkurysyltä kuin korvikkeelta potenssilääkkeelle.
No, tervetuloa nyt sitten vaan. Jatkoajassa joku esitelmöi Burkesta yhdistelemällä O'Brieniä (ei-sitä-amerikan-halosta), Cotéta ja Boumedienneä. Saas nährä.
Arveluttaa vaan, kun jopa IFK:n ja Ässien kannattajat onnittelevat kovasta, liigan top-5 -hankinnasta. Tälle tiellekö mekin nyt sitten lähdettiin, toivottavasti Henry a) osaa ennen kaikkea pelata (kuten Coté, Bume ja se iki-ihana Derek), tai b) edes tuhoaa sen, joka tuhosi Grönvallin uran.
Tälleen kirjoittelin syyskuussa, ivaten ja kauhistellen goonihankintaa. Täytyy tunnustaa, että tuuliviiri oon minäkin. Olen todella, todella, siis todella pahoillani, jos Henrylle ei tehdä jatkosopimusta.
Etukäteen tappeluintoilijat kehuivat Burken tappelutaitoja. Siksi mää kauhistelinkin, sillä odotin joka hetki nyrkit pystyssä olevaa hormoonihirviötä, joka vetelee sikamaisia poikkareita ja korkeita kyynärpäitä joka hemmetin kulmaväännössä.
Jotain ihan muuta tuli. Tappelija kieltämättä, mutta herrasmies. Rehti kontaktipelaaja, joka kaikki kaksi (+torsoksi jäänyt nielikäisvääntö) tappeluaan aloitti myös naamatusten yhteistuumin. Kuitenkin (lähes) aina kähinän tullen #4 ilmaantui paikalle osoittamaan
kenen kanssa jatkot on suotavinta käydä. Sen Laatikais-töötin uskon vahingoksi.
Kiakolliset taidot eivät varsinkaan tuolla peliajalla häikäisseet, mutta aavistus niiden olemassaolosta on saatu. Tasonnosto play offseihin kertoo miehen asenteesta riittävästi.
Henryjen Henry, jatkosopimus hänelle ja heti!