Kirjoittaja Aihe: Burke Henry  (Luettu 142154 kertaa)

Poissa ekku

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 176
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #375 : Maaliskuu 22, 2007, 22:59:16 »
Älkää tätä miestä päästäkö joukoistamme pois! Myönteisin yllättäjä tapparassa.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #376 : Maaliskuu 22, 2007, 22:59:31 »
Tuossa tappeluvideossa *köhköh* paidan selässä luki Henry. Muuten tuo näytti mun mielestäni enemmän eläkeläismuorien käsilaukkurysyltä kuin korvikkeelta potenssilääkkeelle.

No, tervetuloa nyt sitten vaan. Jatkoajassa joku esitelmöi Burkesta yhdistelemällä O'Brieniä (ei-sitä-amerikan-halosta), Cotéta ja Boumedienneä. Saas nährä.

Arveluttaa vaan, kun jopa IFK:n ja Ässien kannattajat onnittelevat kovasta, liigan top-5 -hankinnasta. Tälle tiellekö mekin nyt sitten lähdettiin, toivottavasti Henry a) osaa ennen kaikkea pelata (kuten Coté, Bume ja se iki-ihana Derek), tai b) edes tuhoaa sen, joka tuhosi Grönvallin uran.

Tälleen kirjoittelin syyskuussa, ivaten ja kauhistellen goonihankintaa. Täytyy tunnustaa, että tuuliviiri oon minäkin. Olen todella, todella, siis todella pahoillani, jos Henrylle ei tehdä jatkosopimusta.

Etukäteen tappeluintoilijat kehuivat Burken tappelutaitoja. Siksi mää kauhistelinkin, sillä odotin joka hetki nyrkit pystyssä olevaa hormoonihirviötä, joka vetelee sikamaisia poikkareita ja korkeita kyynärpäitä joka hemmetin kulmaväännössä.

Jotain ihan muuta tuli. Tappelija kieltämättä, mutta herrasmies. Rehti kontaktipelaaja, joka kaikki kaksi (+torsoksi jäänyt nielikäisvääntö) tappeluaan aloitti myös naamatusten yhteistuumin. Kuitenkin (lähes) aina kähinän tullen #4 ilmaantui paikalle osoittamaan kenen kanssa jatkot on suotavinta käydä. Sen Laatikais-töötin uskon vahingoksi.

Kiakolliset taidot eivät varsinkaan tuolla peliajalla häikäisseet, mutta aavistus niiden olemassaolosta on saatu. Tasonnosto play offseihin kertoo miehen asenteesta riittävästi.
Henryjen Henry, jatkosopimus hänelle ja heti!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 22, 2007, 23:02:32 kirjoittanut Romppa »
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa MansenMies

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 130
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #377 : Maaliskuu 22, 2007, 23:35:24 »
Ja mikä parasta ei olisi edes mikään kallis mies. Sopparia kehiin!

Tsemppari

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #378 : Maaliskuu 23, 2007, 15:17:03 »

Burke Henry:[/b] Osoitti syksyn väläyksillä kehityskelpoisuutensa, mutta taantui keväällä pahasti. Playoff-pelien paras Tappara puolustaja, pelaten lähes virheettömästi. Pelaa jopa liiankin herrasmiesmäisesti, mutta samaan aikaan on liigan kovimpia ilman hanskoja. Seuraavalle kaudelle isompi rooli ja vierelle hyvin liikkuva kiekollinen puolustaja. JATKOA

Kyllä! Henryn täytyy olla niiden harvojen pelaajien joukossa, joiden kanssa Mikki sorvaa jatkosopparin. Eiköhän Ralekin sitä mieltä ole nyt, toivotaan.

Poissa Ansku

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 363
  • Tappara taklaa, viihdyttää ja voittaa
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #379 : Maaliskuu 23, 2007, 15:28:18 »
Henryjen Henry paransi niin plajon pleijareissa että toivon että sais jatkoa. Ehjä kesä reenata täällä Tapparan kanssa lupaisi vielä parempaa ensi kautta ajatellen. Kaikki on kuitenkin jo tuttua. Ja kyllä se väriä tua kentälle ja ohan se hyvä et olis joku muukin tappelija joukkueessa sitten kun Nikkilä  ;)
"Olen varmaan liigan ainoa pelaaja, joka ehtii maalille ohjaamaan omaa laukaustaan." -Ville Nieminen lämäristään

Poissa Al Bundy

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 141
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #380 : Maaliskuu 23, 2007, 15:34:43 »
Henrylle kannattaisi harkita sitä sopparin kirjoittamista. Eilisenkin pelin paras Tappara-pakki. Miehestä voisi saada jopa pisteitä tekevän pakin jos saisi erilaisen roolin hoidettavakseen.

Poissa Andy

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1921
  • Apteekin kautta kotiin lepäämään
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #381 : Maaliskuu 23, 2007, 19:00:01 »
Hyvät pleijarit oli, joten ei mahdoton ajatus uusia sopimusta, vaikka runkosarjan perusteella ei sitä varmaan tehtäisi.
A-Rod is the hottest product  - After I played him, I needed an anti-biotic  -  He's not robotic  -  But he's patriotic  -  I had a thought in my head, he hit a serve and I forgot it  -  Roddick - If he's in a tournament,  you boycott it

Poissa Ljpp

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 2748
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #382 : Maaliskuu 23, 2007, 21:35:19 »
Silmäänpistäävää oli myös se, kuinka paljon kevyemmällä jalalla Henry oli playoff-peleissä mukana, ehtien hyvin tilanteisiin mukaan ja pari kertaa taklaamaankin. Tämä lienee suoraa seurausta keventyneestä harjoittelusta ja taisi peliaikakin 3. parilla lisääntyä?

Muutama vuosi takaperin Vesa Viitakoski oli maajoukkueessa, mutta varsin rajallisessa roolissa. Ilves-valmentaja (Selin?) piipahti studiossa kommentaattorina ja häneltä kysyttiin kommenttia Veskun tahmeisiin otteisiin. Selitykseksi saatiin ison miehen ongelmat pysyä "lämpimänä" 4. kentän peliajalla ja valmentajan mukaan Viitakoski jumppasi kyykkyjä vaihtopenkillä pitääkseen 100kg kroppaansa vireessä.

Henryyn tämä liittyy sikäli, että mies on käsittääkseni ollut isossa roolissa niin junnuissa, kuin AHL:ssä ja kommenttien mukaan Itävallassakin. Tapparassa peliaikaa siunaantui kuitenkin niukasti, eikä se välttämättä Henryn kaltaiselle rahtilaivalle ole paras mahdollinen tilanne. Sikäli voi osoitella Uramankin suuntaan, että kauden aikana olisi ollut 56 peliä aikaa kokeilla Henryä isommassakin roolissa, koska ajoittain mies väläytteli että rahkeita on myös avauspeliin ja hyökkäyksien tukemiseen. Urama ei Burkelle tätä saumaa kuitenkaan koskaan antanut, vaan pitäytyi kahdessa kärkiparissaan, kunnes sitten playoff-peleissä Henry-Grönvall olikin se pitävin pakkipari.
Tappara.co - osallistu yhteisöprojektiin!

Poissa Mac

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 540
  • Tappara
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #383 : Maaliskuu 23, 2007, 21:49:02 »
Ties, vaikka olisi käynyt, kuten Clarkelle Saarisen aikana. Ken tietää? Itse en kuitenkaan usko sellaiseen tasonnostoon kuin mihin Clarke syksyllä pystyi. Mutta jos jatkaa Tapparassa, niin pieni tasonnosto olisi hyvä, JOS se pitäisi. Clarkella ei pitänyt, kuten moni meistä varmaan liian hyvin tietää.

Poissa tapsa34

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3096
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #384 : Maaliskuu 30, 2007, 17:03:40 »
Tämän miehen haluan ensi kauden rosteriin! Kuului tosipeleissä meidän parhaimpiin pelaajiin. Myös ensi kaudella tarvitaan joukkueeseen mies joka kykenee pitämään kuria kentällä! Näen kaiken lisäksi suurta potentiaalia parempiin pisteisiin ykkös- tai kakkospakkiparissa. Toivon että Henry itse haluaa pelata meillä. Toivottavasti Uramakin haluaa Henryn jäävän.

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #385 : Toukokuu 10, 2007, 00:05:55 »
Kertoiko Urama siinä Aamulehden liitteessä mitään Burkesta? Tai onko kenelläkään mitään tietoa miehen suunnitelmista?
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Tappara #27

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #386 : Toukokuu 10, 2007, 13:19:31 »
Kertoiko Urama siinä Aamulehden liitteessä mitään Burkesta? Tai onko kenelläkään mitään tietoa miehen suunnitelmista?

Sama kiinnostaa täällä. Minä näkisin Henkan tärkeäksi palaseksi ensi kauden joukkuetta. Mutta kertokaa, jos jollain on edes jotain huhupohjaistatietoa.

Poissa TPR

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 523
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #387 : Toukokuu 10, 2007, 13:44:27 »
Urama ei varsinaisesti kertonut kenestäkään sopimuksettomasta pelaajasta. Toimittajan lause "Pois lähtivät muun muassa Mäntylä, Clarke, Öhman, Viinanen ja Laine" löytyy.

marusak

  • Vieras
Vs: Burke Henry
« Vastaus #388 : Toukokuu 10, 2007, 21:15:12 »
Juu sais jatkaa mun puolesta oli mun mielestä koko kauden yks parhaista pakeista vaikka ei loistanut pisteillä ja paransi playoff:ssa peliään ja yllätys et oli Reten kanssa paras pakki...

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Burke Henry
« Vastaus #389 : Toukokuu 24, 2007, 19:25:04 »
"Ei tiä viä, toivottavasti." vastas Urama, kun noin tunti sitten kauppareissulla kysäsin Henryn jatkosta.

On se muutes aika veemäinen tuo valmentajankin homma, kesken kaiken joutuu kaiken maailman vatipäiden uteluihin vastaamaan. Ja niinku nyt kaikille muka kerrottais asioiden todellinen laita.

Mutku mun oli pakko kysyä, mulle Tappara on uskonto, jonka palvominen ei katso aikaa eikä paikkaa. Syytön mää olen siihen, ettei Tapparalla ole varaa palkata tuhansia henkivartijoita ja tiedotussihteereitä pääkäskijämme suojaksi, kuten esmes jollakin katolisella kirkolla. Paavilta ei voi kuka tahansa kysyä, et "kuis Jesse tänään voi, jatkaako Pietari".
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.