Yleinen keskustelu > Asiaa Jälkipeleistä

Tappara.info kehittämiskysely

<< < (3/4) > >>

Hende:
Oon varmaan juntti tms, mutta oon sitä mieltä, ettei mitään isompia muutoksia tarvita. Joku pieni facelift vois olla paikallaan, vähän jotain uutta teemaa, logopalkkia uuteen uskoon tms.Resurssipulaakin silmällä pitäen, on mun mielestä tyhmää alkaa vaihtamaan toimivaa systeemiä toiseen ehkä-toimivaan systeemin.

Niinkuin #51 kirjotti, tän palstan idea kuitenkin on kirjottaa, lukee ja vaihtaa tietoa/kuulumisa. Aina on olemassa riski, että osa hyvistä keskustelijoista ei jaksa alkaa opetteleen uutta tai muuten tapahtuu jonkun sortin hiipuminen tms. Tällä foorumilla on kuitenkin suhteellisen vähän asiattomuuksia ja monet kirjottajat ovat selkeesti perillä asioita.

Vilkasin noi linkit avaus-viestistä ja mun mielestä ainoa käyttökelponen vaihtoehto ois toi MyBB kuvio. Smf v2 tulee heti Ilveksen foorumi mieleen. Se on jotenki ihan karseen näkönen muutenki. Noi SoMe kuviot kannattas miettiä kahteen kertaan. Toivon, ettei lähetä höpsötteleen siihen suuntaan ollenkaan. Facebook on niitä varten, jotka haluaa sosiaalisessa mediassa metelöidä.  :P

Eli ääni vaihtoehdolle nro 1.

Ljpp:
Foorumi on nyt päivitetty SMF v2:seen, joka toi mukanaan mm. uuden perusteeman. Tämä ei ole uudistusten loppu, vaan pikemminkin alku. Nyt pitää tutkailla mihin tämä ohjelmistoalusta pystyy ja mitä sillä voidaan tehdä - tämä voi olla kuitenkin hidas prosessi, sillä työ- ja perhe-elämä vievät aikansa.

- Logo uusittiin perinteitä vaalien noin 5 minuutin työllä. Näin se tehtiin vanhankin kanssa ja kesti käytössä monta vuotta :)
- SMF v2 pitäisi tuoda lisää mahdollisuuksia moderointiin. Asiaa käsitellään mode-tiimin sisällä.
- Ylämainoksen paikka ei ole hyvä - vie liikaa tilaa, mutta parempaakaan ei ollut nyt tarjolla, joten se läpsäistiin alustavasti tuohon. Jossain sen pitää olla, tai lakkaa koko palsta pyörimästä.

SMF v2:lle löytyy ainakin iso läjä teemoja, joista voisi lähteä työstämään kunnolla uutta ulkoasua, mutta se vaatii sitten aikaa ja osaamista.

tomppa94:
Kellon voisi asettaa oikeaan aikaan.

Ljpp:
Pikku vikoja. Helppo korjata!

Ojasfani#8:
Voiko jostain päivittää itselleen tuon vanhemman version, kun pidin enemmän siitä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta