Kirjoittaja Aihe: SM-liiga Nelosella 2013 ->  (Luettu 79773 kertaa)

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #150 : Maaliskuu 28, 2014, 11:33:31 »
Monet ovat varmaan huomanneet Tikkasen "pienen" puolueellisuuden. Mutta kyllä on Lukollakin "kotiselostajat" Grönmanin ja J-P Jalon muodossa, lähetys on lähes pelkkää "Lukko sitä, Lukko tätä" riippumatta mitä kentällä tapahtuu. Samoin  JYP-SaiPa -sarjassa selostava Anssi Ritari vetelee Jyp-fanipaita päällä.

Näinpä. Tuntuu, että Nelonen on laittanut "asiantuntijoiden" oman edun tasapuolisen kommentoinnin edelle. Grönman varsinkaan ei yritä edes peitellä Rauma-fanitustaan. Ritari sentään muistaa hehkuttaa SaiPaakin ja eläytyy tunteella. Mielestäni mainettaan parempi. Sen sijaan TPS-Jalo, jota ennen pidin Suomen yhtenä parhaimmista selostajista, vaikuttaa vähän leipääntyneeltä.

Alkio ja Ritari ovat tällä hetkellä Nelosen selostajista parhaat, jos minulta kysytään.

Alkio on todellakin hyvä selostaja ja puolueeton sellainen. Välillä tuntuu, että häntäkin ärsyttää tämä Tikkasen puolueellisuus ja onneksi välillä yrittää sanoa vastaankin. Tikkanen on vaan niin kova vänkään, että yleensä homma loppuu siihen kun Alkio jatkaa pelitilanteiden selostusta Tikkasen jauhaessa Tappara-vastaista shaisseaan jostain aikaisemmasta tilanteesta.

Poissa cace6969

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 633
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #151 : Maaliskuu 28, 2014, 12:23:58 »
Pystyykö netin kautta katteleen yksittäistä peliä? Ettei siis tarvi tilata koko pakettia.

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #152 : Maaliskuu 28, 2014, 12:34:16 »
Pystyykö netin kautta katteleen yksittäistä peliä? Ettei siis tarvi tilata koko pakettia.

Joo, mutta se (24 tunnin tilaus) maksaa 14,95 kun vitosen lisää laittamalla saa 6 kuukautta. Että ei se ihan kauhian järkevää ole.

Poissa baldie

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1672
  • LOL
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #153 : Maaliskuu 28, 2014, 13:01:40 »
Pystyykö netin kautta katteleen yksittäistä peliä? Ettei siis tarvi tilata koko pakettia.

Joo, mutta se (24 tunnin tilaus) maksaa 14,95 kun vitosen lisää laittamalla saa 6 kuukautta. Että ei se ihan kauhian järkevää ole.
Mulla ainakin mennyt 19,95/kk.
Jäsen 27
"Vastus Ratinassa tulee olemaan kovin mahdollinen, "legendojen" 16 mestaruudesta vaatimattomat 13 on saavutettu ulkojäillä"

Poissa axe

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1625
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #154 : Maaliskuu 28, 2014, 13:50:40 »
Pystyykö netin kautta katteleen yksittäistä peliä? Ettei siis tarvi tilata koko pakettia.

Joo, mutta se (24 tunnin tilaus) maksaa 14,95 kun vitosen lisää laittamalla saa 6 kuukautta. Että ei se ihan kauhian järkevää ole.
Mulla ainakin mennyt 19,95/kk.

Oho, jäi jotain oleellista tosiaan mun viestistä pois.

Poissa Axe Boobs

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 488
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #155 : Maaliskuu 28, 2014, 14:04:55 »
Mä oon ketjuttanut pääasiassa erikoistarjouksia, joita hölmöt ajoittain lähettelevät sähköpostilla. Niillä on yleensä saanut 14,95/kk, kertaalleen jopa 10,00/45pv. Tällä hetkellä tuon 14,95/kk saa Facebookissa olevan kaverin avustuksella. Tuolla sivulla on banneri, josta pääsee eteenpäin. Linkittäisin suoremminkin, mutta jotta homma toimii, täytyy linkittäjän kirjautua sisään, ja jokaiselle kirjautuneelle URL on erilainen. Eli kaveri jakaa referral-linkin Facebook-seinällään, sinä klikkaat sitä, kaveri poistaa linkin mikäli haluaa. Ja kausi näkyy loppuun saakka hintaan, jolla ei pääse edes seisomapaikalle halliin tänään. Kaverikin saa katsella viikon verran.

Nyt kun mietin, mäkin voin auttaa, jos jollakulla ei ole kavereita. :) Seitsemän päivää tulisivat käyttöön, muuten hupi loppuu mun osalta toisen finaalin jälkeen.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #156 : Huhtikuu 14, 2014, 10:00:09 »
Oulun eka peli näyttää tulevan Neloselta koko kansan nähtäväksi.
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"

Poissa Screamager

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1636
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #157 : Huhtikuu 15, 2014, 21:45:38 »
Finaaliavaukseen oli Nelosen tiimin televisioinnissa selvästi panostettu ja mietitty, miten konseptia voisi kehittää. Käytettiin päätykameraa hyökkäyspyörityksissä pitkiä aikoja, mikä toi eloa televisiointiin ja hidastukset tulivat pelikatkojen alettua nopeasti ja olivat laadukkaista kuvakulmista ja nimenomaan heti pelikatkoa edeltäneiden hetkien tärkeistä tilanteista.

Sitä taas en käsitä alkuunkaan, mikä rooli Korkan ja Tökkisen välisessä kaksinpuhelussa kaukalonlaidalla oli ennen pelin alkua. Joukkueet olivat varmaan pari minuuttia pyörimässä kentällä toimettomina, kun Täkkinen jaaritteli sanalla sanoen mitenkään peliin sinällään kuulumatonta ja siihen hetkeen sopimatonta asiaa.

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #158 : Huhtikuu 19, 2014, 00:09:59 »
On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.

Poissa lupu

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 204
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #159 : Huhtikuu 19, 2014, 09:11:52 »
On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #160 : Huhtikuu 19, 2014, 09:34:02 »
On kyllä todellista pelisilmän puutetta Neloselta olla näyttämättä finaaleita ilmaiskanavalta.. Tuskin saa tällä tavalla lisää asiakkaita.
Se on vähän, mistä näkökulmasta sitä katsoo. Mielestäni oli hyvä veto laittaa ensimmäinen peli ilmaiskanavalle, että jengi sen jälkeen ostais tuotteen vaikkakin vain kuukaudeksi. Itseäni ainakin sylettäis, jos maksavana asiakkaana kaikki kauden tärkeimmät ottelut näkyisivät ilmaiseksi.
Enemmän minua ketuttaa se, että soitettuani Tapparan toimistolle viime tiistaina, nimeltä mainitsematon naishenkilö totesi minulle tylysti, että lauantain vieraspeli oli paria fania vaille loppuunmyyty ja 13 ei faniklubilaista oli ennen minua listalla. Sanoi ettei varmaan kannata jäädä listalle roikkumaan. Kumminkin facebookin Tappara official kuulutti vielä keskiviikkoiltana, että vielä mahtuu mukaan lauantain vieraspeliin.

Toi mua on aina ihmetyttäny joidenkin ihmisten kohdalla.. Mitä se ois sulta pois?

Poissa axe86

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1084
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #161 : Huhtikuu 19, 2014, 10:22:09 »
Kyllä se varmasti aika paljon asiakkaita olis pois jos ilmaiseks näyttäisivät. Eiköhän aika monikin nyt tuosta maksa juuri finaalien takia. Ja olisi se varmasti jonkin verran pois myös hallin yleisömääristä (lähinnä sarjan ekojen pelien) mikäli ilmaiskanavilla näkyisivät.

En ota siis kantaa siihen pitäisikö finaalien näkyä ilmaiskanavilta vai ei, ainoastaan siihen, että kyllä se maksavien asiakkaiden määrää varmasti tiputtaisi niin Nelosella kuin halleissakin sarjan ekoissa peleissä.

Poissa Corkscrew

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 575
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #162 : Huhtikuu 19, 2014, 10:43:06 »
Juu onhan se pois siinä tapauksessa että paketit on ostettu siinä uskossa että sitä kautta näkee finaalit. Ja sitten ilmoitetaankin että finaalit näkyvät ilmaiseksi, niin kuluttajalta on pois se rahasumma jonka hän kokonaishinnasta mieltää finaalien arvoksi. Samalla tavalla niiltä oli pois jotka maksoivat välieräpelistä vaikka 45€, ja kun hintoja kesken kaiken alennettiin niin joku istui vieressä 20€llä. Tällöin tältä ensin lipun ostaneelta oli 25€ pois, ei ole tämän vaikeampaa.

Poissa hat3breeder

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1107
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #163 : Huhtikuu 19, 2014, 10:44:47 »
Kyllä se varmasti aika paljon asiakkaita olis pois jos ilmaiseks näyttäisivät. Eiköhän aika monikin nyt tuosta maksa juuri finaalien takia. Ja olisi se varmasti jonkin verran pois myös hallin yleisömääristä (lähinnä sarjan ekojen pelien) mikäli ilmaiskanavilla näkyisivät.

En ota siis kantaa siihen pitäisikö finaalien näkyä ilmaiskanavilta vai ei, ainoastaan siihen, että kyllä se maksavien asiakkaiden määrää varmasti tiputtaisi niin Nelosella kuin halleissakin sarjan ekoissa peleissä.

kakspiippunen juttu.. Tältä kaudella ehkä ois asiakkaita pois, mutta väitän että ens kaudella ois enemmän maksavia asiakkaista mikäli finaalit näkyis ilmaseks.

Poissa Messi

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 3365
    • Profiili
Vs: SM-liiga Nelosella 2013 ->
« Vastaus #164 : Huhtikuu 19, 2014, 11:28:34 »
Ainakin nuo yleisimmät streamit näyttävät tänään pelin. Live ru  ja ainakin cool sport
" Ei, en mää tiedä mihin kannattaa ampua"