Onko kyljyksellä heittää mitään konkreettista parannus keinoo tohon matkojen markkinointiin? Itse oon sitä mieltä että ei tää homma tietämättömyydestä jää kiinni, ne jokka reissuun oikeesti haluavat lähtee niin varmasti löytää infon esim. netistä koska matkoja järkätään mutta siinä oon samaa mieltä että toki netti sivut on suppeet ja ne vois olla paremmat muttei se suppeus tähän vieraspelimatkojen aktiivisuuteen vaikuta kun se tarvittava info niihin sieltä kyllä löytyy.
Ja kyllä niitä bussifirmoja kilpailutetaan säännöllisesti.
No jotain pientä fanikyselyä vois vois laittaa mietintään? Jossa kyseltäis muitakin asioita kun fanimatka juttuja. Sillä ainakin varmasti saatais tietoa mitä fanit haluaa, mihin hintaa yms yms. En tiedä miten olis järkevin toteuttaa, mutta joku varmaan fan clubissa tietää. Tottakai, että joku muukin kuin vaimo ja koira vastaa kyselyyn pitää siinä olla joku porkkana. Vastanneiden kesken arvottaisiin jotain, Aitoa pelipaitaa, Playoffkausikorttia tms.
Tämä nyt ei suoranaisesti ole matkojen markkinointia, mutta tuon avulla varmasti saataisiin jotain vihiä siitä mitä mahdollisesti tehdään väärin ja mistä naruista kannattaisi vetää nykyisten sijasta.
Asia on toki niinkin, että suurinosa kyllä tietää koska reissut on jne. Porukka pitäisi nyt vaan saada jotenkin aktivoitua ja uudestaan innostumaan. Se voi olla osan porukan kohdalla hankalaa. Forrest tuossa ylempänä jo asiaa hieman avasikin.
Sitten tuosta nettimaksamisesta, siitä josain vaiheessa keskusteltiinkin, mutta asia ammuttiin aikalailla siltä istumalta alas, ettei fan clubin
työntekijän tarvitse vaivautua palauttelemaan ihmisille rahoja takaisin kun matkoja ei kuitenkaan saada myytyä siihen malliin, että bussi koskaan starttaisi.
Sitten vielä tuosta TFC:n ja länsilinjojen sopimuksesta. Minkälainen se siis on? Onko se siis halvin vaihtoehto saada 1-2 bussia vuokrattua? Vai onko se halvin vaihtoehto, jos tarvitaan 15 bussia niinku monesti ollaan tarvittu. Ihan mielenkiinnolla kyselen.
Oli miten oli, toivotaan, että saadaan edes Helsingin megamatkalle täysi bussi liikenteeseen!