Jääkiekkokeskustelu > Pelaajat

Elmeri Kaksonen

<< < (17/32) > >>

Fever:
Kaksonen on saanut hyökkääjistä yhdeksänneksi eniten peliaikaa, ja vähemmän pelanneista Marjamäki ajanee ohi parin ottelun sisään. Kuka vähemmän pelanneista ansaitsisi Kaksosta enemmän peliaikaa? Minä en keksi yhtään.

Kaksosella, vaikkei mikään luontainen tehoilija olekaan, riittää kuitenkin hyökkäyspäässä nopeus, röyhkeys ja juonikkuus pääsemään peliaikaansa nähden vähintäänkin kelvolliseen määrään maalipaikkoja, mutta se viimeinen napsu jää aina puuttumaan. Vähän samaa syndroomaa kuin Malisella. Näennäisesti ihan jees hyökkäyspelaamista, mutta se viimeinen harhautus, ratkaiseva syöttö tai laukaus menee aina ketuiksi.

Ljpp:
Minulla oli Kaksosesta SaiPa-kausien perustella röyhkeämpi, räväkämpi ja sähäkämpi kuva. Olin siinä uskossa, että joku taklauskin tulisi aika ajoin ja mies menisi tilanteisiin kuin Kristian Kuusela parhaimmillaan. Tätä mielikuvaa vasten Elmerin peli ei ole vastannut odotuksia. Kyllähän siinä jalat käy ja maisemakin ajoitain vaihtuu, mutta röyhkeydestä ei ole tietoakaan.

Mr.Peter:
Kaksonen on toisaalta ollut hemmetin hyvä AV-pelaaja ja minun silmääni ainakin lukee peliä ja sijoittuu kentällä
jo paljon paremmin kuin aikoinaan Tapparaan tullessa. Eme teki 11+14 tehot viimeisellä Saipa kaudella ja siirtyi seitten Koskirannan kanssa
Tapparaan. En tiedä sitten mitä on tapahtunut, mutta lupaavasta pelaajasta ainakin minun mielestäni on jotain jäänyt Lappeenrantaan.

Haamuhanska:
Loukkaantukos Kaksonen sillon jo ekalla kaudella heti? Ja jonkun verran sillä ollu noita vaivoja, että olisko ne sitten vähän syöneet tota Saimaalla alkanutta kehitystä. Mene ja tiedä.

tapsa34:
Kaksi maalia ja syöttö ;D. Hyvä ilta koko kolmoselta! Siis toimiskohan ketju kaksonen, Malinen ja Karjalainen ihan vakituiseen?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta