Mä en ymmärrä sitä teit tai et, niin miksi hitos ees sanot olevas hiljaa. Se joukkue ei edelleenkään varmaan oo tehny sulle muuta. Kun hävittyjä pelejä tällä kaudella, mutta silti täytyy kannustaa Tapparaa. Joo miekin haluisin voittaa lotossa, haluisin että Tappara voittaa suomenmestaruudeen ja en haluaisi että joku viittaa heti joukkueeseen jos alarivillä lapset pelleilee
Ja niitten lapsosten varas taitaa kuitenkin olla tulevaisuudes Tapparankannattaminen, tuskin siekään siälä enään 100v istuskelet...
En missään vaiheessa ole sanonut olleeni mielenosoituksellisesti hiljaa, koita nyt edes se tajuta noista teksteistä. Sanoin, että välillä tekisi mieli olla hiljaa, mutta en ole sanonut toteuttaneeni sitä.
En ole "viitannut joukkueeseen, jos alarivillä lapset pelleilee". Olen puhunut katsomossa tapahtuvasta toiminnasta, en kentällä tapahtuvasta.
Ei Tappara ole ainakaan mun mielestä pelkästään hävinnyt pelejä tällä kaudella (viitaten tuohon "Se joukkue ei edelleenkään varmaan oo tehny sulle muuta. Kun hävittyjä pelejä tällä kaudella--)?? Tai sitten oon erehtyny pahasti.
Ja JOS en ihan väärin ole laskenut, niin en taida vielä viiden vuoden päästä olla 100-vuotias........
A Koita sä tajuta ees se tosta teksistä että miksi sanot olevasi hiljaa, se ei tarkota sillon tehtyä muotoa vai tarkottaako?
B Jos sanot olevasi hiljaa mielenosotuksellisesti joittenkin lasten takia, niin totta hitossa sä viittaat sillon joukkueeseen. Koska se sanonta olla kannustamatta tarkottaa että sillon et kannustaisi TAPPARAA?
C miksi hitossa ees vängätä aiheesta sun kanssa, mua ei hetkauta pätkääkään vaikka olisikkin hiljaa, koska Tapparan fanikatsomo on vaan hiljanen verrattuna moneen muuhun katsomoon. Jopa Ilveksen katsomo pitää nykyään enemmän ääntä, PISTE. Ja se on mun mielipide muut olkoot mitä mieltä vaan. Koska se koskaan johda mihinkään.
Tapparanfanikatsomo on jääny junnaamaan paikalleen koska tietyt ihmiset estävät kaiken uuden kehityksen, koska pelkäävät että joskus ne nuoret kannustavat siälä Tapparaa ja ite istuvat kiikus tuolissa. Tiädän että se on pelottavaa, mutta antaa nuorten tehä mitä haluavat ja kannustaa tavallaan.
Ja älkää si vaan kirjottako että eihän ne pelikkään oo kulkenu. Tarkottaako se sillon sitä että joukkuetta vaan kannustetaan sillon kun se menestyy? Eli jos menee huonosti ei anneta joukkueelle yhtään mitään tukea.