Kirjoittaja Aihe: Katsomotoiminta  (Luettu 217726 kertaa)

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #630 : Tammikuu 04, 2009, 17:17:23 »
Minun puolestani keskustelu olkoon tässä.
Toivottavasti tämä lupaus pitää.

Mää veikkaan, että jos Janne tekee ennätyksensä kotipelissä, niin sillä hetkellä raavaat, lihaa syövät ja lapsettomatkin miehet itkee eikä siinä saatana tarvita mitään tifoja. Tunnetta ja meteliä löytyy silloin taatusti enemmän kuin kaikista näistä tänne linkitetyistä kikkelinkohotusfanitusklipeistä yhteensä.

Miksi vertaat tifoa ja itkemistä, ei ain ymmällä?


Kirja on tosi upee juttu, mutta on sitä Jannelle annettua kukkiakin ja pahvillinen teksti. Että eiköhän nekin anna Jannelle virkitystä siinä missä kirjakin.

Totta on vain se että Janne ansaitsee todellakin suuret pippalot kun se yksi piste tulee, että METELI pystyyn ja Janne huudot/laulut raikaamaan.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Romppa

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 667
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #631 : Tammikuu 04, 2009, 18:10:39 »
Miksi vertaat tifoa ja itkemistä, ei ain ymmällä?
Joku kaunis päivä mää vielä kirjotan sellasen viestin, joka aukeaa kaikille ensimmäisellä kerralla ilman että joudun nöyryyttämään itseäni lisäselityksillä.

Itkeminen ei tällä kertaa viitannut "itkemiseen" tahi muihinkaan itkupotkumenkkaraivareihin, vaan ihan aitoihin kyyneliin, joita iäkkäämmätkin miehet uskaltavat tahtomattaankin vuodattaa tuolla ennätyshetkellä. Ne tul(l)ee jostain syvältä, alta graniitin ja ikiroudan - "perkele, Janne on".

Siinä ei tifoja kaipaa kuin...
"Kyllä kai Ilveksellä jonkinlaiset huoltajat jo on, mutta ne taitais tarvita toisenlaisetkin huoltajat", totesi vaimoni, kun uutinen Ipan mainoksistaan saamista sakoista ehti meille asti.

Poissa Jasu

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 530
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #632 : Tammikuu 04, 2009, 18:41:02 »
Miksi vertaat tifoa ja itkemistä, ei ain ymmällä?
Joku kaunis päivä mää vielä kirjotan sellasen viestin, joka aukeaa kaikille ensimmäisellä kerralla ilman että joudun nöyryyttämään itseäni lisäselityksillä.

Itkeminen ei tällä kertaa viitannut "itkemiseen" tahi muihinkaan itkupotkumenkkaraivareihin, vaan ihan aitoihin kyyneliin, joita iäkkäämmätkin miehet uskaltavat tahtomattaankin vuodattaa tuolla ennätyshetkellä. Ne tul(l)ee jostain syvältä, alta graniitin ja ikiroudan - "perkele, Janne on".

Siinä ei tifoja kaipaa kuin...

No tuskin ne kyyneleet kentälle näkyy mutta tifohan näkyisi  ::)
Mutta eiköhän toi jankkaaminen riitä. Ite ole edes paikalla, mutta sen takaan että torstaina ollaan koneen äärellä Teneriffalla kun Janne saa maalin taikka syötön ja viälä siihen päälle Tappara voittaa. Niin saa myös Teneriffalaiset tiätää/kuulla mikä on Tappara ja kuka on Janne Ojanen!
Siis pitäkäähän hakametsässä ääntä ja kunnolla ja kunnon pippalot itkemällä  :'(, huutamalla, laulamalla   ;D :D Se on jotain niin suurta että  sitä voi juhlia vaikka millä tavalla.
Kumpi on hullumpi? Hullu vai se joka seuraa hullua.
Savon Tapparafanit

Poissa Dolphin

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 93
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #633 : Tammikuu 04, 2009, 20:48:27 »
Täällä kun kovasti pauhataan kaiken maailma pippaloista yms., niin mitäs jos ajateltaisiin vähän sitäkin, mitä itse juhlakalu haluaa. Janne tuskin haluaa mitään megalomaanisia pippaloita. Siinä kun on mies, joka ei tahdo pitää melua itsestään. Luulen myös, että vaikka kuinka suunniteltaisiin hienoja tifoja ja kuperkeikkoja, niin eihän niistä mitään tulisi sitten kun se juhlan hetki koittaa. Siinä on kaikilla taatusti niin tunteet pinnassa ja riemu katossa, ettei kukaan kykene mihinkään järjestettyyn toimintaan. Itse en ainakaan kykenisi.

Poissa kimis75

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 286
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #634 : Tammikuu 04, 2009, 21:16:36 »
Kunhan totesin ettei Tapparalla ole minkäänlaista kunnon organisoitua ryhmää joka tekisi kaks`keppisiä, banderolleja tai mitään tälläisen suuren tapahtuman kunniaksi.

Tässä just huhuilet sitä "jotain muuta" tekemään kaiken. Kuka estäisi sinua olemaan tämä "organisoitu ryhmä" tai sen vetäjä???

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #635 : Tammikuu 04, 2009, 21:43:46 »
Tässä just huhuilet sitä "jotain muuta" tekemään kaiken. Kuka estäisi sinua olemaan tämä "organisoitu ryhmä" tai sen vetäjä???
Itse tosin olin jo tälläisissä ryhmissä kuten C1Fans tai Ääniryhmä, joista olisi saattanut pienellä kannustuksella tulla tälläisiä ryhmiä.
Tälläisiin ryhmiin ei vaan tunnu olevan halukkaita ihmisiä jotka tekisivät vapaa ehtoisesti työtä, kun etsin muutama kuukausi sitten täällä maalareita jotka tulisivat talkoo hengessä tekemään erilaisia banderolleja ja toteuttamaan melkein valmiiksi suunniteltua tifoa, ei kukaan ilmoittautunut vapaa ehtoiseksi.

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #636 : Tammikuu 05, 2009, 00:48:16 »
Sellaasta vaan nöyränä kysyn, että mistä kirjasta puhutaan? Muistelen jostain jotain joskus lukeneeni, mutta tarkat faktat ois poikaa! Nimittäin säästäväisenä ihmisenä olen säilönyt sähköpostikirjeenvaihdon FanClub-henkilön kanssa huhtikuussa -08, jossa minulle vastattiin, että mitenkään ei synttäreitä ole tapana muistaa - ei edes Jannen. Olin oikeasti pettynyt silloin!

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #637 : Tammikuu 05, 2009, 08:48:23 »
Sellaasta vaan nöyränä kysyn, että mistä kirjasta puhutaan?
http://www.tappara.fi/fanclub/061106%20ojanen700.html

Oliskohan tosta ollu enemmän juttua TFC:n lehdessä, en jaksa tarkistaa. Kohtuullisen paksu kirjanen se oli, oliskohan ollu A5-kokoa.
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Mari

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 152
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #638 : Tammikuu 05, 2009, 11:40:59 »
Kyseessähän ei ollut syntymäpäivälahja niin kuin Willen laittamasta liitteestä voi lukea. Kirjaan sain fan clubin nettisivuilla jättää Jannelle tervehdyksen, onnittelun tai mitä nyt kukin sinne halusi kirjoittaa.. Idea oli aivan mahtava ja varmasti Jannelle myös mieleinen..

Poissa jtv

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1024
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #639 : Tammikuu 05, 2009, 11:49:56 »
Itse tosin olin jo tälläisissä ryhmissä kuten C1Fans tai Ääniryhmä, joista olisi saattanut pienellä kannustuksella tulla tälläisiä ryhmiä.

Ongelmana noissa ryhmissä taisi olla se, että ne tehtiin kopioimalla jo olemassa olevia muualla toimivia ryhmiä. Jokaisella paikkakunnalla on erilainen kannustuskulttuuri, muualta tulleiden ideoiden suora tuominen ei välttämättä kiinnosta paikallisia lainkaan. Hyvänä esimerkkinä vaikka Jyväskylän sambarumbabueno, sellainen tuskin juurtuu muualle Suomeen, mutta ei sen tarvitsekaan. Siellä se toimii hyvin ja mikäs siinä, annetaan heidän nauttia siitä. Ei kulttuuri ole yhtä ainoaa oikeaa asiaa. Tampereella voisi joku toinen asia toimia paljon noita yrityksiä paremmin, kunhan joku vain keksisi mikä se voisi olla. Itse en ainakaan osaa sanoa.

Poissa Trafan

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 4066
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #640 : Tammikuu 05, 2009, 14:14:17 »
Soihduttajan sielunmaisema
"Savuttelulla ja soihduttelulla voi naljailla vastustajan kannattajille, osoittaa mieltään tai yksinkertaisesti juhlia."
Ettäs nyt sitten tiedämme.
Ruotuväki: Katsomokulttuuria vai hävytöntä huliganismia?

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #641 : Tammikuu 05, 2009, 14:26:18 »
Onko siihen naljailuun, mielen osoitukseen ja juhlimiseen eriväriset savut ja soihdut? Vai mistä minä sitten ymmärrän mitä tämäkin "intohimoinen" fani yrittää sanoa. Huligaanin sijasta käyttäisin nimitystä "pelle".
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Poissa Tappara-68

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 124
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #642 : Tammikuu 05, 2009, 19:00:55 »
Ny lähtee haaste kehiin:

Kehitellään kilpaa kannustuslakanoita torstaille! Saadaan kunnolla väriä ja näköä katsomoon! Tämä on meikäläisen keino, kun en omista porkkanahousuja enkä peruukkia ;)

Meilläpä onkin jo eka lakana suunniteltuna ja maalit hommattuna :D !

Poissa Wille

  • Pappateam
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1342
    • Profiili
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #643 : Tammikuu 05, 2009, 19:19:43 »
Pistän tähän ketjuun linkin toisaalle, kun voi olla, ettei näitä kultturimiehiä kiinnosta lukea kaikkea: http://tappara.info/index.php/topic,2250.msg63031.html#msg63031
Äijät nää, ei suostu enää häviään: Willen jengi, Roskasakki, Pappateam, Glad to be a Janari

Kahvara

  • Vieras
Vs: Katsomotoiminta
« Vastaus #644 : Tammikuu 05, 2009, 19:26:41 »
Käytännössä voisin olla mukana Tappara-68 esittämässä haasteessa.
Onko tässä haasteessa muita mukana? Tehdäänkö yksi iso lakana jonka maksu kustannuksista voisi neuvotella seuraavassa pelissä?
Olisiko mahdollista tehdä koko C3:n kokoinen lakana joka nostettaisiin tai vaihtoehtoisesti laskettaisiin koko katsomon ylle pelaajien luistellessa sisään?