Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (16/87) > >>

tonselmi:
Ja se vielä että ei siitä kannata masentua jos 41 huutaa kovempaa, niitä on siellä pikkasen enemmän huutamassa. Ne on vakiinnuttanu paikkansa siellä ja huutanu nyt ainakin muutaman vuoden kovempaa kuin tapparan fanikatsomo. Te ootte vasta alussa ja mitä teitä siellä on jotain about kahtakytä? Ei mitää muuta ku jatkoo vaan siihe omaan touhuuun ,kyllä se siitä lähtee ja 41 pätkitään vielä helposti, aikanaan :)

polvitaklaaja:
Hyvää settiä tänään koko sakilta seisokkikatsomossa. "Horto majiko" oli hyvä yritys ja se ei ole liian vaikea, se pitää vain opetella eikä odottaa että taas tuodaan valmista pöytään.

Intoa näyttää riittävän. Jatkakaa uusilla huudoilla ja lauluilla, vaihtelua toi homma kaipaa ja olette oikealla tiellä.

Linden #16:

--- Lainaus käyttäjältä: tapparamaN48 - Tammikuu 21, 2012, 00:52:46 ---Suurin miinus oli kyllä ilvesfanit jotka meni mussuttamaan seisomakatsomon Live is Life lakanasta järkkäreille et ei oo paloturvallinen

--- Lainaus päättyy ---

Ja muutenkin Ipalaisten seisomakatsomon touhu ja käytös oli taas hyvä maun rajoilla. Alkoivat taas porukalla huutamaan jotain pois sieltä. Ja huutelemaan "järkkärit,järkkärit" ym..Ei näytä olevan peli pääasia tuolle apinalaumalle. Se ei sinänsä yllätä. Ja tuntuupa vaan paremmalta kun voitettiin!!Ennen toivoin kyllä monesti hyvää myös toiselle Tamperelaiselle,mutta olen nyt jonkun verran seurannut (koska kausikorttipaikkani on ipakatsomon alapuolella) kannattajien touhua siellä.On alkanut oksettaa koko seura.Toivottavasti tippuvat divariin. Kannustettaisiin omia,eikä keskityttäisi nälvimään toisia. Se Ipan seisomakatsomon porukka alkaa jo sitäpaitsi vaikuttaa siltä,ettei paljon tarvitsisi provosoida niin nyrkit heiluvat. Sanokaa mun sanoneeni.Se on ajan kysymys koska ne on jonkun kimpussa! HYVÄ TAPPARA,MEILLÄ ON FIKSUT JA ASIANTUNTEVAT FANIT VERRATTUNA IPAAN!!

EDIT:kirjoitusvirheitä

4_TRA:

--- Lainaus käyttäjältä: tapparamaN48 - Tammikuu 21, 2012, 00:52:46 ---Suurin miinus oli kyllä ilvesfanit jotka meni mussuttamaan seisomakatsomon Live is Life lakanasta järkkäreille et ei oo paloturvallinen

--- Lainaus päättyy ---
Ihan asiallistahan tuo oli ilvesfaneilta huomauttaa että ilvesfanien nupit käy niin kuumana jotta leimahduspiste on liki ja siten myös palovaara! Se että ulosantia joutuu tulkitsemaan oikein on tässä tapauksesa ymmärrettävää. Mahtaakohan se "osasto41" rätti olla paloturvallinen?


--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 21, 2012, 01:49:52 ---...mutta olen nyt jonkun verran seurannut (koska kausikorttipaikkani on ipakatsomon alapuolella) kannattajien touhua siellä.On alkanut oksettaa koko seura. ...

--- Lainaus päättyy ---
On sitten joku toinenkin törmännyt samaan ilmiöön... hallin ulkopuolellakin olen saanut informaatiovirtaa joiden vaikutus on aiheuttanut vastenmielisyyden mainittua seuraa kohtaan. En sitten ole vaivautunut jäsentämään olisiko se kohde oikeasti seura vai kannattajat ja missä laajuudessa.

Tmo:

--- Lainaus käyttäjältä: Linden #16 - Tammikuu 21, 2012, 01:49:52 ---HYVÄ TAPPARA,MEILLÄ ON FIKSUT JA ASIANTUNTEVAT FANIT VERRATTUNA IPAAN!!

--- Lainaus päättyy ---

Tähän nyt sellainen kommentti että olin eilen pelissä muutaman tutun kanssa C1:ssä, niin Tappara kuin Ilves faneja. Mukana mm. 5-vuotias poika ensimmäisessä jääkiekko-ottelussaan. Näin sitten 5-vuotias heiluttaa innoissaan Ilveksen lippua ensimmäisessä erässä niin eikös sieltä takaa heitetä jotain paskaa kohti! Osui tällä kertaa veljeäni poskeen. Lentävästä tavarasta tai heittäjästä ei tietoa. Heittäjä voi ilmoittautua niin saa turpasaunan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta