Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (85/87) > >>

rännipakki:

--- Lainaus käyttäjältä: soosi - Huhtikuu 24, 2014, 22:04:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Koo.Koo - Huhtikuu 24, 2014, 15:15:57 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 24, 2014, 15:09:56 ---Se olis aika coolin näköinen kun jossain kohtaan kaikki hallissa nostais sen oranssin läpyttimen avattuna pään yläpuolelle. Olis aika oranssia...

--- Lainaus päättyy ---

Tää toimis hienona "tifona" kyllä. Itse miettiny aikasemminkin samaa, mutta millä sen sais tapahtuun?
Täytyiskö valotaululla jossain kohtaa kehottaa ihmisiä tekeen näin, vai lähtiskö porukka vaan mukaan, jos useampi henkilö alottaa?

Jos/kun jollain on yhteyksiä lähemmin tonne Tapparan suuntaan, niin vois laittaa viestiä ja ehdottaa, että screenille tulis kehtous
ja lisäksi vielä vaikka "nosta katseesi valotaululle".

--- Lainaus päättyy ---
kuuluttaja kuuluttaa: "kun jäälletulon jälkeen halliin tulee valot nostetaan kaikki oranssi paperilevyt ja tunnustetaan väriä"??

--- Lainaus päättyy ---

Tämä olisi kyllä hienon näköinen!

Messi:
Olin yhteydessä kuuluttamoon. Siellä mietitään, jos tuohon ottelun alkuun saataisiin tuo "oranssimeri" toteutettua. Katsotaan, josko onnistuu.

Johansson:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 25, 2014, 09:16:01 ---Olin yhteydessä kuuluttamoon. Siellä mietitään, jos tuohon ottelun alkuun saataisiin tuo "oranssimeri" toteutettua. Katsotaan, josko onnistuu.

--- Lainaus päättyy ---
Loistavaa toimintaa!
Jos joskus tarvitaan kannatusta ja halutaan näkyvyyttä mediaan (sitä kautta peliä seuraavaan yleisöön), niin nyt on sen paikka.
Kärpät eivät voi pelin jälkeen juhlia mestaruutta, mutta SE toinen joukkue voi.

placebo:
Täällä hamutaan yhtä lippua kans vielä peliin, toivottavasti onnistuu :) Mutta kyllä, meteliä halliin niin jumalattomasti ettei oo ennen kuultu! Toki toivon että kannustaminen / huutaminen pysyy vastustajaa jne. kunnioittavasti! Ei haluta vajota alhaisiin juttuihin, näytetään koko Suomelle että Tapparan fanit ovat parhaita tässä maassa :) Riemuitaan, iloitaan ja lopuksi juhlitaan omien puolesta!!

Koo.Koo:

--- Lainaus käyttäjältä: Messi - Huhtikuu 25, 2014, 09:16:01 ---Olin yhteydessä kuuluttamoon. Siellä mietitään, jos tuohon ottelun alkuun saataisiin tuo "oranssimeri" toteutettua. Katsotaan, josko onnistuu.

--- Lainaus päättyy ---

Sehän toimi. Loistavaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta