Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (78/87) > >>

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: Joksu - Marraskuu 30, 2013, 10:25:51 ---Ei ole kyllä mitään sähköpostia tullut vaikka fanikausari löytyy C3:een. Roskaposteihin ei ole mennyt, tuon tarkistin jo eli onko sit ollut jotain ongelmia sähköpostin lähetyksen kanssa... Jos näin niin tod.näk en ole ainoa joka viestiä ei ole saanut. Mielellään tuohon postiin kyllä vastaisin!!

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa kyselyssä oli vastausaikaa "vain" 2.12. asti, kannattaa vaikka toimistolta varmistella että heillä on oikeat yhteystiedot jos haluaa kyselyyn osallistua.

Mjones:
Kyllähän se nyt vahvasti siltä haiskahtaa että seuraavalle kaudelle meikäläisilläkin on kunnon fanikatsomo jossa seistään!  8)

kuravelli:
Olen ehkä turhan pessimistinen, mutta C3:ssa on varmasti paljon porukkaa, jotka eivät tällä palstalla vaikuta ja haluavat jatkaa samalla mallilla.

gatecrasher:

--- Lainaus käyttäjältä: kuravelli - Marraskuu 30, 2013, 13:14:04 ---Olen ehkä turhan pessimistinen, mutta C3:ssa on varmasti paljon porukkaa, jotka eivät tällä palstalla vaikuta ja haluavat jatkaa samalla mallilla.

--- Lainaus päättyy ---

Tätä samaa vähän "pelkään", toki sormet ristissä toivon että seisomakannattajakatsomo meillekin saadaan ensi kaudeksi.

polvitaklaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: kuravelli - Marraskuu 30, 2013, 13:14:04 ---Olen ehkä turhan pessimistinen, mutta C3:ssa on varmasti paljon porukkaa, jotka eivät tällä palstalla vaikuta ja haluavat jatkaa samalla mallilla.

--- Lainaus päättyy ---

Minä ainakin voin vaihtaa paikkaani jos tuota seisomokatsomoa C3 ajatellaan. Mielellään jäisin sinnekin mutta 3 pientä lasta kuitenkin vähän pakosta tarvitsevat istumapaikat.

Jos ajatellaan muutamaa viime kautta niin aika paljon siinä alariveillä on naamat vaihtuneet joten enpä usko, että tuon seisomokatsomon toteuttaminen esim. siihen nyt kauheaa vääntöä rupeaa olemaan. Edellisen ihan näin 2006-2013 katsannalla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta