Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (73/87) > >>

Corkscrew:
No ei kai istumakatsomossa kukaan voi seistä kuin korkeintaan ylimmällä penkkirivillä? Ja itse olen ymmärtänyt niin että yksi iso syy ettei SO ole C3:ssa on katsomonosan huono tunnelma, porukka ei lähde kannustuksiin mukaan jne. Siellä kun joku alkaisi yhtäkkiä seisten kannustaa, niin ei varmaan onnistuisi koska takana olevilla on oikeus katsoa peliä istuen omalta paikaltaan.

Edelleen, alunperin tehty moka kun joskus ammoisina aikoina laitettu fanikatsomo baarin eikä seisomakatsomon alle. Joskus se vielä toimi kun C3 kannusti ääneen, mutta nykyisellään ei.

Hakametsä:

--- Lainaus käyttäjältä: Täikampa - Lokakuu 18, 2013, 06:22:46 ---Mielenkiintoista olisi tietää, että miten Ilves on asian tälle kaudelle saanut onnistumaan. Meinaan Osasto 41 oli viime kaudella pelkkiä haistattelevia räkänokkia ja nyt se tuntuu olevan hyvin organisoitu ryhmittymä, jolla on ihan varteen otettavaa kannustamista.

Onko siellä saatu vaan porukkaa oikeasti pöydän ympärille suunnittelemaan vai onko porukkaan osunut pari osaavaa/aktiivista puuhamiestä, jotka on laittaneet hommat pyörimään?

--- Lainaus päättyy ---

Mun tietojen mukaan siellä on vaan organisaatiolta/uudesta omistajalta/toimistolta näytetty vihreää väriä uusille ideoille, fanien tehdessä aloitteen. Myös Ilves-futiksen puolelta tunnetut "Niilon Pojat"-faniryhmä on saatu puhuttua jääkiekon pariin. Voi siis olla että ensi kesänä sitten Osasto41:ltä lainataan jannuja huutamaan Ipan kotipeleihin Tammelaan, mene ja tiedä. Peukkua kuitenkin Ilvekselle ja D-päätyyn. Tämän lisäksi, jo ennen kauden alkua täydeksi heittopussiksi julistetun paikallisvastustajan, uskomaton flow on varmasti tuonut väkeä ja meininkiä halliin.
Hieno muutos tapahtunut siellä. Meillä vaan on kuulemma ihan toisesta puusta tuo toimiston väki. Tai näin oon ainakin kuullut...

Danny:
Tai mitä jos SO siirtyisi C2 "oikeaan ylänurkkaan" vähän niin kuin viimevuonna?
SO olisi lähellä C3 ainakin ja yhteistyö voisi toimia paremmin.

Nakki:
Itse näe, että ongelmana on hajalleen levittäytyneen "fanikatsomon". ALE hintaisia kausikorttilaisia istuu nyt, C1, C2 ja C3. Tiedän useamman ikifanin, jotka ovat istuneet aikaisemmin C3 ja jotka nykyään istuvat samalla halvalla kausarilla C1.

Kaudelle 12-13 ostettiin muutaman kaverin kanssa tuo halpa fanikausikortti clubihintaan ja tuolloin sanottiin, että C3 on jokseenkin täynnä ja kortteja myydään myös muualla C-katsomoon.

Vanha tiivis/äänekäs fanikatsomo C3 on historiaa ja tämä on fakta. Nämä on levittynyt koko C katsomoon ja tappanut tunnelmaa.

Porkkana:
Tottakai se ongelma on se että "huutavat" fanit eivät ole samassa paikassa nimenomaan SEISOMASSA. Suomessa on Liigassa 4 toimivaa fanikatsomoa tällä hetkellä, Ässät, Jokerit, Lukko ja Ilves. Kaikissa noissa toimiva huutokatsomo on seisomakatsomo. Muualle kuin C1:een sitä ei oikein pysty kunnolla rakentamaan. Itse ihmettelen että miksi muka ei pysty toimimaan niinkuin Ilves nyt, muutetaan C1 katsomo samanlaiseksi kuin Ilveksellä. Tappara vain Ilmoittaa että ensi kaudella se muuttuu. Ei kukaan voi olla niin taipumaton ja rakastunut omaan tuoliinsa hallissa että ei voi siirtyä. Se ilmoitus tarvitsee vain tehdä tarpeeksi ajoissa. Ei Ilvekselläkään toimivaa fanikatsomoa ollut ennen tätä kautta. Kaikki selitykset ovat tekosyitä että ei muka pysty muuttamaan, Leinonen vain ilmoittaa että nyt toimitaan näin ja alkaa myydä kausikortteja sinne ensikaudeksi. Tämä kausi on jo katsomon osalta hävitty, mutta tehdään silti se mitä pystytään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta