Jääkiekkokeskustelu > Fanitoiminta

Fanikatsomo

<< < (6/87) > >>

taappara:
Kyllä se nyt siltä tuntuu että paras vaihtoehto olisi siirtää fanikatsomo C1-katsomoon. Näin seisomakatsomostakin saataisiin kaikki mahdollinen hyöty irti. Eilinenkin sen todisti, että kun porukka seisomakatsomossa tarpeeksi huusi, niin myös kauan nukkunut C3 osoitti heräämisen merkkejä. Minun mielipiteeni kyllä pysyy tässä kannassa!

kinuskimummo:

--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Tammikuu 06, 2012, 11:33:37 ---Kyllä se nyt siltä tuntuu että paras vaihtoehto olisi siirtää fanikatsomo C1-katsomoon. Näin seisomakatsomostakin saataisiin kaikki mahdollinen hyöty irti. Eilinenkin sen todisti, että kun porukka seisomakatsomossa tarpeeksi huusi, niin myös kauan nukkunut C3 osoitti heräämisen merkkejä. Minun mielipiteeni kyllä pysyy tässä kannassa!

--- Lainaus päättyy ---


Juuri samaa mieltä.. muutama huutaja (sinioranssit) seisomakatsomoo ja rumpalit yms. c1 katsomoo JA PAPAT EHDOTTOMASTI JÄTETÄÄ C3.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: kinuskimummo - Tammikuu 06, 2012, 11:49:31 ---
--- Lainaus käyttäjältä: taappara - Tammikuu 06, 2012, 11:33:37 ---Kyllä se nyt siltä tuntuu että paras vaihtoehto olisi siirtää fanikatsomo C1-katsomoon. Näin seisomakatsomostakin saataisiin kaikki mahdollinen hyöty irti. Eilinenkin sen todisti, että kun porukka seisomakatsomossa tarpeeksi huusi, niin myös kauan nukkunut C3 osoitti heräämisen merkkejä. Minun mielipiteeni kyllä pysyy tässä kannassa!

--- Lainaus päättyy ---


Juuri samaa mieltä.. muutama huutaja (sinioranssit) seisomakatsomoo ja rumpalit yms. c1 katsomoo JA PAPAT EHDOTTOMASTI JÄTETÄÄ C3.

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä nyt pitää olla aika varovainen. Meidän ei kannata jakautua ehdoin tahdoin kahtia, ei meitä niin paljoa ole. Me mahdutaan kaikkikin C1:een jos halutaan ja jos tämä "muutto" toteutuisi ja joku päättäisi jäädä pois niin jääköön ihan omasta halustaan. Ketään pappoja (joihin itsekin mielestäni kuulun) ei kannata "jättää" minnekään. Kaikki tarvitaan. Mutta vielä kerran, olipa helkkarin hienoa olla äänekkäässä seisomakatsomossa piiitkästä piiitkästä aikaa. Kiitokset huutajille.

Danny:
Joo kiitos huutajille.Oli jotenkin kivempi katsoa tuota ottelua kun sielä kannustettiin.Ja toi huuto Kuka voittaa!!Tappara!!! sopii hyvin siihen alkuun.

Kankaantaan profeetta:

--- Lainaus käyttäjältä: Danny - Tammikuu 06, 2012, 12:50:23 ---Ja toi huuto Kuka voittaa!!Tappara!!! sopii hyvin siihen alkuun.
--- Lainaus päättyy ---

Sopii loistavasti! Toivottavasti tämä otetaan käyttöön. Itselläni kävi niin, että olin juuri tullut seisomakatsomoon kun tämä episodi alkoi. Oli helppo yhtyä mekkalointiin. Jos olisin ollut omalla jakkarallani 75 metrin päässä C3:ssa, tuskin olisin tarttunut huutoon. Tiivis tunnelma aktivoi ihmisen kuin ihmisen, tai sitten täytyy olla siirtynyt jo zombi-vaiheeseen. Katsokaa malliksi vaikka tätä pätkää faniudesta ja Liverpoolista - You´ll Never Walk Alone. Laulamaan meistä suomalaisista ei ole, mutta huutaminen käy kaikilta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta